Haber Asus Fonepad 8 Asya Satışı Başladı

Sponsorlu Bağlantılar

Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Asus Fonepad 8 Asya Satışı Başladı



Haziran ayında Asus tarafından açıklanan, Fonepad 8 şimdi Asya’da piyasaya sürülüyor, ve muhtemelen çok yakında diğer bölgelerde satışa sunulacak. 10 Ekim’de satışın başlatılması beklenen Fonepad 8, Malezya 199 $ ve Singapur 230 $ maliyet ile satılmakta.

Adından da anlaşılacağı gibi, Asus Fonepad 8 akıllı telefon ve 3G bağlantısı ile telefon görüşmeleri (çift SIM kartları destekler) yapılan bir tablet. Cihaz Android 4.4 KitKat çalışmakta ve 800 x 1280 piksel çözünürlükle 8-inç IPS ekrana sahip. Diğer özellikleri ise stereo hoparlörler, 5 MP arka kamera, 2 MP ön kamera, 1 GB RAM olarak belirlenmiş.

Dahili hafıza 8 GB / 16 GB olarak mevcut. Asus başlangıçta Fonepad 8 64-bit, 1.8 GHz dört çekirdekli Intel Atom Z3560 işlemci ile güçlendirilmiş olacağını açıkladı. Ancak, Asus’un ürün sayfası (aynı zamanda 64-bit yongaseti) 1.33 GHz Intel Atom Z3530 işlemci söz konusu. Herkesin merakla beklediği Asus’un bu dev smartphone ürüne sahip olmak için sabırsızlanıyor.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar



0MG90

0MG90

Üye
Mavisi çok hoş :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Fenomenon

Fenomenon

Üye
700-800'e gelse alınabilir ama anca kulaklıkla kullanılır :)
 

furkankaya559758

Üye
Donanımı düşük. Bence kötü bir telefon.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
iPad miniyi andırıyor buda güzel birşey bence. Hoparlörlerin önde olması artık bence tüm phabletlerde olsa güzel olur. 700 tl veya aşağısı olsa neden alınmasın? :hmmm
 

furkankaya559758

Üye
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İşlemcinin Intel Atom Z3560 olduğunu hatırlatırım :cool
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90 ve B.A.R.O.N
Invoke

Invoke

Üye
Bataryayı merak ettim ama, daş gibi cihaz. :D
 
2en

2en

Üye
Asyaya Gidip bi tane alalım o zman :D
 


Üst Alt