Asphalt 8: Airborne v1.0.0

Sponsorlu Bağlantılar

memeto9898

memeto9898

Üye
Kontrol sorunu çekenler ayarlardan hassasiyeti yükseltsin çok daha kolay yön verebiliyorsunuz :oke:

Bu arada iOS sürümü 1.0.1 bizde 1.0.0 :hmmm
ANIL Bişey Rica Etsem;

Bana Modern Combat 4 Gibi Çalışan Denenmiş Gangstar Rio City Of Saints Bulabilirmisin 3-4 Yerden İndirdim Çalışmadı :(
 


ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
arada fps dusuyor :hmmm

Oynanışı etkileyecek bir sorun yok bende. Daha ilk sürüm fps düşmeleri normaldir Gameloft güncelleme konusunda kötü değil.

ANIL Bişey Rica Etsem;

Bana Modern Combat 4 Gibi Çalışan Denenmiş Gangstar Rio City Of Saints Bulabilirmisin 3-4 Yerden İndirdim Çalışmadı :(

Cihazın ile uyumlu değil yada sen doğru şekilde kuramamış olabilirsin. İnternette olan sürümler genelde aynıdır zaten.
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
memeto9898

memeto9898

Üye


Oynanışı etkileyecek bir sorun yok bende. Daha ilk sürüm fps düşmeleri normaldir Gameloft güncelleme konusunda kötü değil.



Cihazın ile uyumlu değil yada sen doğru şekilde kuramamış olabilirsin. İnternette olan sürümler genelde aynıdır zaten.
Google Play'da Uyumlu Gösteriyor VE İnternette Gamplay Videolarını İzledim Uyumluluk Konusunda Bişey Yok ama Düzgün Bi Link Blamadım... :(
 
codblackops2

codblackops2

Üye


Oynanışı etkileyecek bir sorun yok bende. Daha ilk sürüm fps düşmeleri normaldir Gameloft güncelleme konusunda kötü değil.



Cihazın ile uyumlu değil yada sen doğru şekilde kuramamış olabilirsin. İnternette olan sürümler genelde aynıdır zaten.

Biz şimdi korsan yüklediğimiz için atıyorum v1.0.1 güncellemesinde 850 mb v1.0.2 güncellemesinde 850 mb tekrar tekrar mı indireceğiz yani??
 
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46 ve codblackops2
bybrock

bybrock

Üye
:tşk:
 

By Fixed

Üye
Arkadaşlar 'Lisans Geçersiz' hatası alıyorum. Başka bu uyarıyı alan ve durumu çözen oldu mu?
 
serif-23

serif-23

Üye
Galaxy e de calisir mi diye sorsam yanit veren olur mu ? simdiden :tşk:

- - - Eklendi - - -

yani galaxy w i 8150 de :D
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46

Criver

Üye
Oyuna girerken Atıo menüye :( Nasıl yapcaz ya :?

Tablet: Q note-7000hx
 
ilyas_0177

ilyas_0177

Üye
hocam teşekkürler
N9 Nitdroid alpha5 te calıştı hicbir sorun yok bence mükemmel ;)
bu konunun N9 BÖLÜMÜNE taşınması lazım :)
 
DotMatrix

DotMatrix

Üye
Öncelikle paylaşım için teşekkürler. Note 2'de sorunsuz oynuyorum.

Oyundan birkaç ekran görüntüsü paylaşayım.

Görüntü kalitesi orta iken;


Görüntü kalitesi en yüksek iken;



Ben çok bir fark göremedim. Bende kasmadan oynuyorum ama sorun yaşayacak arkadaşlar olabilir.


 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46 ve Buğra

xx1907x

Üye
xperia arc s çalışır mı
 
Silinen Üye 2393093

Silinen Üye 2393093

Kapalı Hesap
Cok teşekkürler
 


Üst Alt