gercekten cıktımı
hahahaha sac ma bi konu kilitttttttttttttttttttttttttttt

hahahaha sac ma bi konu kilitttttttttttttttttttttttttttt

aloooooooo koskaca sitede bi yardım eden yok mu???

arkadaşım bulan arkadaşlar zaten siteye ekler öle alooooo demene gerek yok yani sende bulmaya çalış herzaman devlet ten yardım beklememek lazım![]()



Ne yaptın bea adamım yerden yere vurmussun n-gage i daha bu muhabbet cıkalı 1 sene zor oldu yani oyunlar gelio hemde bomba gibi yeni oyunlar nokia anca oturtuo sistemi ama asphalt ı binpda kıramıo o oyunda bi numara var ama ne oldugunu anlayamadı kımse bakalım yknda kırılır inşllhdaha bindpa crrackklemedi.zaten n gage next gen den soğudu millet.ngage oyunları cıkmakta gecikt.rf 2009 ve pop 3 aydır reklam ediliyo tık yok.bindpa da tatilemi çıktı ne yaptı kırmıyo bu ara oyun falan.n gage nextgeninde saltanatı bitmek üzere...

