Asphalt 4 3d hd 320*240

Asphalt 4 3d hd 320*240
..
 

Ekli dosyalar

Son düzenleme:
Tepkiler: bedo_0303, barbar129, ali.44 ve 160 diğerleri

Nadir

Emekli Yönetici
teşekkürler..
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Sağol Berke
 

'Davut

Üye
Sağolasın,Eline Sağlık Berke...
 

merty24

Üye
milyarlarca defa paylaşıldı
 
milyonlarca defa paylaşımadı mert diğerleri 240-320 idi buysa 320*240 yanlışın var
 

rapman

Üye
evet çok defa paylaşıldı 240x320 si.
mesela benim telefonum N95 kızağı yukarı itince oyun bende ters dönüyor yani 320x240 oluyordu zaten.
ama olmayan arkadaşlar için iyi olmuş eline sağlık
 
e63 te çalışıyor oyun süper ,gördüğüm en ii oyun ,çok teşekkürler.340x240 oyun bölümü açılsın lütfen
 

zeki361

Üye
ellerine saglık saolgüzel paylaşim 6120c dede 320+240 açilyor ekranı yan yapıyorum oyun sorunsuz açılıyor saol tşk
 

Samsunspor

Emekli Yönetici
Eline Sağlık Berke ..
 
hepinize teşekkur ederim saolun
 

zx6r

Üye
Sağolasın,Eline Sağlık Berke...
 

0607

Üye
oyun cok harıka bence araba yarısı oyunlarında en kralları aspahlt serılerı ve undercover harıka gerısı yalan bence..!!
 
eline sağlık. 320 x 240 oyun zor ulunuyor hakkaten. tesekkurler.