tussifed
Üye
Aslında wave'in messenger'ı var.
Merhabalar,
windowsliveformobile sitesinden ülke/bölgeyi amerika seçerseniz samsung cihazınızı seçebiliyorsunuz ve orada wave için messenger kullanımını anlatıyor.Türkiye sayfasında böyle bir uygulama yok samsungun adı bile geçmiyor.Aslında rehberde facebook senkronizasyonu gibi çalışıyor.Ama bizde yok
windowsliveformobile sitesinden ülke/bölgeyi amerika seçerseniz samsung cihazınızı seçebiliyorsunuz ve orada wave için messenger kullanımını anlatıyor.Türkiye sayfasında böyle bir uygulama yok samsungun adı bile geçmiyor.Aslında rehberde facebook senkronizasyonu gibi çalışıyor.Ama bizde yok

