Aslında wave'in messenger'ı var.

Sponsorlu Bağlantılar

tussifed

Üye
    Konu Sahibi
Aslında wave'in messenger'ı var.
Merhabalar,
windowsliveformobile sitesinden ülke/bölgeyi amerika seçerseniz samsung cihazınızı seçebiliyorsunuz ve orada wave için messenger kullanımını anlatıyor.Türkiye sayfasında böyle bir uygulama yok samsungun adı bile geçmiyor.Aslında rehberde facebook senkronizasyonu gibi çalışıyor.Ama bizde yok:(
 


&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
kesinlikle haklısın wave in ta kendisi
 
xavxmaxi

xavxmaxi

Emekli Yönetici
Bunu öğrendiğim iyi oldu ama şimdiye kadar ebuddy programını kullandım, kullanmaya devam edecem:-D
 
silver021

silver021

Üye
wavein IM programi hepsinden kullanisli ve guzel zaten. facebook sohbet ve msn ayni anda acilip kapanabiliyor.
 

tussifed

Üye
    Konu Sahibi
bu social hub premiumun özelliği.bizdeki social hub sadece
 


Üst Alt