Aşkı Bulmak Için 88 Km Emekleyecek

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haberci

Haberci

Üye
    Konu Sahibi
Aşkı Bulmak Için 88 Km Emekleyecek
İngiltere’de Mark McGowan isimli bir kişi, aşkı bulmak ve yılbaşını yalnızlık içinde geçirmek zorunda kalan kişilere dikkat çekmek amacıyla 88,5 kilometre emekleyecek.
28 Aralık 2005 00:20
<div align="center"></div>
Sırtında "Beni sevebilir misiniz?" yazılı bir pankart taşıyan ve bilekleriyle kalçasına iplerle bağlı 18 çikolata kutusunu arkasında çeken çılgın İngiliz, Londra&#8217;nın güneyindeki Sotuhwark&#8217;tan yola çıktı.

İngiliz yazar Geoffrey Chaucer&#8217;in 1390&#8217;daki Cantorbery hikayelerinde meşhur ettiği yolu takip ederek Cantorbery katedraline emekleyerek ulaşmayı amaçlayan McGowan&#8217;in, zorlu hedefine 30 gün sonra ulaşması bekleniyor.

Çılgın İngiliz yola çıkmadan önce gazetecilere, amacının bayram günlerini yalnız geçirmek zorunda kalan insanlara dikkat çekmek olduğunu belirterek, "Bir keresinde kız arkadaşım olmadığı bir Noel&#8217;i anımsıyorum. Ailemin yanına bile gitmedim, çok depresiftim. Bazı insanlar, Noel&#8217;i derin bir umutsuzluk içinde geçiriyorlar. Bu insanları başkalarını davet etmeleri için cesaretlendirmeyi umuyorum" dedi.

McGowan, 2003&#8217;te de öğrencilerin borçlanmalarını protesto için Downing sokağındaki başbakanlık ikametgahına kadar 12 kilometre boyunca, bir yer fıstığını burnuyla 2 hafta süreyle yuvarlamıştı.
 


jöly

Üye
çok ilginç
bilgi için teşekkürler haberci
 

damadada

Üye
allaha akıl fıkır ihsan eylesın ne dıyeyım hem kendıne ezıyet hem de............
neyse selametle.........serkan
 

Aeon

Üye
Vay be adama bak nasıl mücadele veriyor takdir etmek lazım
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
Ne var ki ben her yılbaşını sevgilisiz geçiriyom
 

tofy

Üye
çok ilginççç yaptığına şaştım
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Bizim yürümemize gerek kalmad&#305; desenize.
 
DeRMaNTeS

DeRMaNTeS

Üye
<div class='quotetop'>(ChaLLenGeR &#064; Dec 28 2005, 01&#58;20 AM) [post=239192]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Ne var ki ben her yılbaşını sevgilisiz geçiriyom
[/b][/quote]
en guzel yorum bu sanırım
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Bende acaba bartına emekleyerek mi gitsem..


Ama o zaman gidene kadar tatil biter yine en iyisi otobüs..
 

slayer

Üye
<div class='quotetop'>(ChaLLenGeR &#064; Dec 28 2005, 01&#58;20 AM) [post=239192]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Ne var ki ben her yılbaşını sevgilisiz geçiriyom
[/b][/quote]

Benimde hiç yılbasında sevgilim olmadı... İlginç....
 

S1FR3K1R1C1

Üye
<div class='quotetop'>(ChaLLenGeR &#064; Dec 28 2005, 01&#58;20 AM) [post=239192]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Ne var ki ben her yılbaşını sevgilisiz geçiriyom
[/b][/quote]ßende ßu sene Sevgilisiz Geçirecem Galiß@
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
<div class='quotetop'>(hackercihan &#064; Dec 28 2005, 06&#58;57 PM) [post=239651]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(ChaLLenGeR &#064; Dec 28 2005, 01&#58;20 AM) [post=239192]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Ne var ki ben her yılbaşını sevgilisiz geçiriyom
[/b][/quote]ßende ßu sene Sevgilisiz Geçirecem Galiß@
[/b][/quote]
hadi bir atatk yapda sevgilis geçirme

bende hep sevgilimel beraber geçirmedim hiç denk gelmedi
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
bencede allah akıl fikir versin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt