Aşıklara Özel (:

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Aşıklara Özel (:





buna bayıldım tencere kapak







 

minoo

Üye
ayy çok güzelmiiiş
 
    Konu Sahibi
evet bende cok begendım =)
 
    Konu Sahibi
valla bılmıyorum
 
digerlerini pek tutmadim

hele o tren-tünel olanini
 

minoo

Üye
tencere-kapak olayını sevdim ben
 


bunlar güzelmiş ama ayrı iken giymemek lazım yoksa erkek için olanı farklı bi anlam verir bayan için olanı hiç bişey ifade etmez
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...