Java tabanlı bir sistem.S40 Asha isim ve fonksiyon değiştirerek Asha OS olmuş.
S40 ama dokunmatik arayüzle. Aslında sosyal kullanım için de çok güzel. Benim gözümde Meltemi OS açıklanmamış olsa da![]()
Daha çok entegre sosyal ağ programı,Swpe UI'de değişim gibi.Belle ile Belle FP2 arasındaki fark gibi.
Fonksiyondan kastin mesela ?
Yani s40 symbian mı ?
Yani s40 symbian mı ?
bi halta yaramaz sistem arama konuşma yaparsın o kadar
