Tavsiye Artık Takoz Gözüyle Bakılan Telefonlar !

Sponsorlu Bağlantılar

NiNaRx

Üye
    Konu Sahibi
Artık Takoz Gözüyle Bakılan Telefonlar !
Merhaba Arkadaşlar Bugün Sizlerle Günümüz Teknelojisindeki 4 çekirdekli işlemciler aman 3 gb ramler gibi abartılı mobil donanımlarla beraber unutulmaya yüz tutmuş telefonlar hakkında konuşacağım Örneğin Ace,mini,gio

Evet Android Telefonlar Mobil Telefon Piyasasının çogunluğunu oluşturuyor Bunların Güçlü Bir Temsilcisi olan Samsung un ürettiği s3,s4,mini,zoom v.b cihazlar gerçekten Dünya Piyasasında Çok Konuşuldu Gerek Performansıyla Gerekse Dizaynıyla Fakat bu gelişmelerin gölgesinde kalan cihazlara artık gerçekten takoz gözüyle bakılıyor örneğin galaxy ace hakkında her forumda çarşaf çarşaf şikayetler görürsünüz bunun nedeni ise insanların bügün 1.500 lira olan telefonlarla bu telefonu kıyaslamasıdır. Bence Bir Telefon Beni İnternette Gezdirebiliyor Ve Canım Sıkılınca Oyun Oynatabiliyorsa Benim Aradığım Telefon Budur Ne 8 çekirdek işlemciye nede 3 GB ram e ihtiyaç duyarım

Eyyorlamam Bu Kadar Sizdende Yorum Bekliyorum :D
 


HighCore

HighCore

Üye
Merhaba Arkadaşlar Bugün Sizlerle Günümüz Teknelojisindeki 4 çekirdekli işlemciler aman 3 gb ramler gibi abartılı mobil donanımlarla beraber unutulmaya yüz tutmuş telefonlar hakkında konuşacağım Örneğin Ace,mini,gio

Evet Android Telefonlar Mobil Telefon Piyasasının çogunluğunu oluşturuyor Bunların Güçlü Bir Temsilcisi olan Samsung un ürettiği s3,s4,mini,zoom v.b cihazlar gerçekten Dünya Piyasasında Çok Konuşuldu Gerek Performansıyla Gerekse Dizaynıyla Fakat bu gelişmelerin gölgesinde kalan cihazlara artık gerçekten takoz gözüyle bakılıyor örneğin galaxy ace hakkında her forumda çarşaf çarşaf şikayetler görürsünüz bunun nedeni ise insanların bügün 1.500 lira olan telefonlarla bu telefonu kıyaslamasıdır. Bence Bir Telefon Beni İnternette Gezdirebiliyor Ve Canım Sıkılınca Oyun Oynatabiliyorsa Benim Aradığım Telefon Budur Ne 8 çekirdek işlemciye nede 3 GB ram e ihtiyaç duyarım

Eyyorlamam Bu Kadar Sizdende Yorum Bekliyorum :D


Haklısında arkadaşlarımda. Ace vardı çocuklar adamlar ufak bi oyunu açarken bile açılmıyordu kasıyordu oyundan atıyordu ben hala samsung un ace modeli ile insanları kazıkladığını düşünüyorum :)
 

NiNaRx

Üye
    Konu Sahibi
Şuan Iphone 4 e Güncelleme Geliyor Ve 2011 de çıkan Ace a Güncelleme Gelmiyorsa Kusura Bakma Samsung Daha Kapından Geçmem. Bir Daha Ki Telefonumu Kesinlikle HTC den Alacağım
 
LG.G2.32GB

LG.G2.32GB

Üye
Şuan Iphone 4 e Güncelleme Geliyor Ve 2011 de çıkan Ace a Güncelleme Gelmiyorsa Kusura Bakma Samsung Daha Kapından Geçmem. Bir Daha Ki Telefonumu Kesinlikle HTC den Alacağım
niye htcnin 3yıllık modeline güncelleme mi geliyo ?
 
  • Beğen
Tepkiler: erhank98
HighCore

HighCore

Üye
Şuan Iphone 4 e Güncelleme Geliyor Ve 2011 de çıkan Ace a Güncelleme Gelmiyorsa Kusura Bakma Samsung Daha Kapından Geçmem. Bir Daha Ki Telefonumu Kesinlikle HTC den Alacağım


Aynı görüşlerden 2 kilo bendede var :D
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Haklısında arkadaşlarımda. Ace vardı çocuklar adamlar ufak bi oyunu açarken bile açılmıyordu kasıyordu oyundan atıyordu ben hala samsung un ace modeli ile insanları kazıkladığını düşünüyorum :)

Bana kalırsa ilk çıktığı günden beri kazıklıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: HighCore

NiNaRx

Üye
    Konu Sahibi
LG G2 li Arkadaş Bi Kuyruk Acın Var Heralde HTC ile ilgili
 

partyhard

Üye
ace ios bile kaldırmaz.
 

NiNaRx

Üye
    Konu Sahibi
Ace Kendini Kaldıramıyor ne ios i :D
 
HighCore

HighCore

Üye
Ace+ios=Big bang theory :D
 
  • Beğen
Tepkiler: erhank98

NiNaRx

Üye
    Konu Sahibi
gerçi benim ace fena sayılmaz pes 2012 gt racing contract killer cs gibi oyunlar var ama genede samsungun yüz karası s4 mini de aynı şekilde ablamda var ama beyazları turkuaz gibi gösteriyor sonuç olarak samsungdan bir cacık olmaz
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
Ace bencede gerçekten inanılmaz pahalı fiyata satılıyor. Kendini 2 ye katlıyacak Ace2 ile arasında sadece 100 liralik bir fiyat farkı var ?
 
priv.boy

priv.boy

Üye
:sahan2:
 
fk555897

fk555897

Üye
O modeller ilk çıktıklarında da bir işe yaramıyordu.
 
esokmen

esokmen

Üye
Wonder i da harcadilar ki 1.4 ghz idi gerci tek cekirdekti ama olsun
 


Üst Alt