Artık onu yiyebileceksiniz

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
maxirabit

maxirabit

Üye
    Konu Sahibi
Artık onu yiyebileceksiniz

[h=2]Bir Japon girişimci geliştirdiği "yenilebilir" iPhone kılıfıyla dünyanın dikkatini çekmeyi başardı.[/h]Pirinç ve tuzun kullanılmasıyla geliştirilen Survival Senbei isimli bu özel kılıf, doğal afet gibi insanların çaresiz kaldığı durumlarda 'hayat' kurtarmayı hedefliyor. Ancak kılıfın ciddi bir sorunu var: Son derece hassas...

Kılıfın tasarımcısı Mariko, kullanıcıların kılıfı kullanırken dikkatli davranmalarını, aksi halde kılıfın paramparça olabileceğini dile getirdi.


Mariko'ya göre kullanıcılar bunları yapmaktan kaçınmalı:


- Telefonu cebinize koymanız halinde kılıfın parçalanma ihtimali yüzde 89.


- iPhone'dan kılıfı çıkarmaya çalışmanız halinde kılıfın parçalanma ihtimali yüzde 76.


- iPhone'un yere düşmesiyle birlikte kılıfın paramparça olma ihtimali yüzde '120'!


Yaklaşık 40 dolarlık fiyat etiketiyle satışa sunulan bu ilginç kılıflardan günde sadece 3 adet üretilebildiğini belirten Mariko, kılıfa sahip olmak isteyen kullanıcıların bir ay öncesinden sipariş vermeleri gerektiğine dikkat çekti.


Özellikle Japon telefon pazarında popüler olan iPhone'lar üzerine birbirinden ilginç aksesuarlar geliştiriliyor. Bu sıradışı kılıf da bunlardan sadece biri.
Kaynak:Hürriyet.
 


paradox07

paradox07

Üye
Bence çok gereksiz :) paylaşım için :tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: maxirabit
Emrgncy

Emrgncy

Üye
:hmmm Hangi akla hizmet için yapmış acaba...
 
foreverthe

foreverthe

Üye
Nimet nimet :nono:
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Al 50 kuruşa çikolata iphoneun yanında dursun sorunmu car ?
 
nalcam22

nalcam22

Üye
igofret
 
Placebo-

Placebo-

Üye
Bende tarhanadan Lumia 920 kılıfı yapayım o zaman..
 
maxirabit

maxirabit

Üye
    Konu Sahibi
Menemenden de kılıf olur mu acaba,yanınada hediye olarak sınırsız çay:d:
 
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr
doctorrr

doctorrr

Üye
eti formdan yapılabilir aslında :eller: girişimciliğime sağlık denemelere başlıyorum :gul:
 
  • Beğen
Tepkiler: maxirabit
___kaptan___

___kaptan___

Üye
:kıskıs: iyiymiş :d:
 
acuxx

acuxx

Üye
100 de 120 diye bişey yoktur.
 
zombaka

zombaka

Üye
saçmalık bide 40 dalardan satıyolar git 1 liraya biskivi al ye hem cep telefonunu cebe koymicazda nereye koycaz
 
MrTech

MrTech

Üye
Bende bi etimek döseyeyim 5230'a o zaman :d:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt