anılbaran
Üye
Adamı androide geçmeye zorluyorlar. Windows phone hayatta kullanmam!
yaw sanki milyonlarca işletim sistemi varda öyle diyosun ios ve android ilk ikiyi symbianda üçtü wp gelip onu geçemezse naparım ben onu ayrıca wpnin itici bi tipi var adamı hiç kendine çekmiyorşuanki koşullarda bende kullanmam. Ama yapılan araştırmalara göre 5 sene sonra wp en çok tercih edilen 2. veya 3. işletim sistemi olacakmış. Önümüzdeki 2-3 sene önemli bakalım gelişecekmi wp.
Evet, bende maemo ve meego nun neden desteklenmediğini anlayamadım,bu nokia yı anlamak çok zor..Maemo (Değerlendirilemedi.), meego (doğduğu gibi öldü.), s40 vs... (Yeterince iyi değil.), s^3 (Gelişme var.) ve şimdi de Windows Phone.Hatta bir aralar tinzen (bilinmiyor.) muhabbeti bile geçiyordu Nokia cephesinde, yaptıklarına anlam veremiyorum bir türlü...
şuanki koşullarda bende kullanmam. Ama yapılan araştırmalara göre 5 sene sonra wp en çok tercih edilen 2. veya 3. işletim sistemi olacakmış. Önümüzdeki 2-3 sene önemli bakalım gelişecekmi wp.
yaw sanki milyonlarca işletim sistemi varda öyle diyosun ios ve android ilk ikiyi symbianda üçtü wp gelip onu geçemezse naparım ben onu ayrıca wpnin itici bi tipi var adamı hiç kendine çekmiyor
La oğlum şu c6-01 e belle çıkmadan bu nokia batarsa vallahi bi daha telefon falan almayacam yanımda *130 gr jeton taşıyacam...
*c6-01'in ağırlığı...
La oğlum şu c6-01 e belle çıkmadan bu nokia batarsa vallahi bi daha telefon falan almayacam yanımda *130 gr jeton taşıyacam...
*c6-01'in ağırlığı...
La oğlum şu c6-01 e belle çıkmadan bu nokia batarsa vallahi bi daha telefon falan almayacam yanımda *130 gr jeton taşıyacam...
*c6-01'in ağırlığı...
IKHULAKU nun da dediği gibi bilgisayar benzeri taşınabilir cihazların yerine bir proje doğurabilir bu anşalma. eğer Microsoft W8-Metro tarzı bir arayüz ile W8 ile paralel çalışabilen bir işletim sistemi geliştirdiyse ve bunu koyacak göz alıcı tasarımlı bir tablet benzeri telefon arıyorsa N9 gayet uygun gibi duruyorgerçekten de bu çığır açan bir değişiklik olabilir
Ancak bu düşüncenin gerçekleşmesi en azından 2-3 yılı bulacaktır
abicim seninki de biraz ısmarlama gibi olduüzerinde tartışılan konu aslında benim elop geldiğinden beri özellikle istediğim ve kullanıcılar açısından da yararlı olabileceğine inandığım bir konu. eski zamanların wp telefonları gerçekten çok hantaldı, uygulama açısından da kısıtlıydı. bugün android veya ios önde symbian geride kaldı ama bu işletim sistemlerinin hiç biri bizlere anladığımız tarzda taşınabilir bir bilgisayar da vermedi. işlemci hızları, ramler arttı. ama hala ağa bağlı bir celeron 300 işlemcili windows 98 yüklü bilgisayar kadar işlem yapamıyoruz, yani ağdaki dosyaları indirmeden açamıyoruz, istediğimiz yazıcıya kolayca bağlanamıyoruz. sunulan tüm imkanlar hep ucundan azıcık gibi duruyor. eğer microsoft nokia'yı gerçekten alırsa o zaman yeni gelecek wp işletim sistemlerinde bizlere gerçekten bildiğimiz, kullandığımız anlamda bir taşınabilir bilgisayar diyeceğimiz telefonlar da verebilir. tek sorunumuz kısıtlı ekran alanı olarak kalır ama o da cihazın boyutları açısından bir zorunluluk olduğundan kimsenin diyecek birşeyi de olmaz. nokia benim için hala değerli bir marka, microsoft da alsa zaten adı nokia olarak kalır. ama ne kadar da benim değer verdiğim bir marka olsa da batması, batmaması, el değiştirmesi gibi şeylerin tasası da bana düşmez. isterse çinliler, hintliler hatta eskimolar alsın, benim için önemli olan sahibinin kim olduğu değil, bana benim istediğim özellikleri sunabilecek bir telefon imal etmesi. şu anda ne symbian, ne de android veya ios bana istediğim özellikleri tam olarak sunmaktan aciz. eğer microsoft alırsa hem donanım hem de yazılım olarak da gereken önemi verir, diğer windows yüklü bilgisayarlar gibi kullanılabilecek birşeyler ortaya çıkarırsa bence yeni nesil wp telefonlar android veya ios işletim sistemli telefonlara göre epeyce üstün de olur. microsoft'un elinde gerçekten beğenilen, kabul görmüş, kendini geliştirmiş bir telefon markası olmazsa o zaman yazılım geliştirmek adına yavaş da kalabilir, çünkü zaten diğer ürünlerinden gelen önemli miktarda para var. wp üstüne gereken ilgi verilmezse o zaman nokia gerçekten batar.
olsun2. Sıra olsun o zaman. Ben demiyorum araştırmalar öyle diyor. Şuan banada itici geliyor ama önümüzdeki senelerde gelişirse neden olmasın.
2-3 yılda olabilecek birşey değil. En az 7-8 sene lazım bu dediğin şey için.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?