Artık Nokia Değil Microsoft

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Adamı androide geçmeye zorluyorlar. Windows phone hayatta kullanmam!

şuanki koşullarda bende kullanmam. Ama yapılan araştırmalara göre 5 sene sonra wp en çok tercih edilen 2. veya 3. işletim sistemi olacakmış. Önümüzdeki 2-3 sene önemli bakalım gelişecekmi wp.
 
Tepkiler: CanKartaL ve serinaga

MertcaN9

Üye
bence biraz ön yargılarımızı yıkarak yaklaşsak olaya belki bu durum tahminlerin tersi yönde gider ve ortaya daha güzel sonuçlar doğurur
 

WebStyle

Üye
Kesin başındaki adamlar bitirdi Nokia'yı.. 3-5 sene öncesine kadar telefon denildimi ilk akla Nokia markası gelirdi peki şimdi ne oldu? Samsung ve Apple aldı başını gidiyor tüm uygulama ve oyunlar ios ve android için üretiliyor. Adam akıllı sağlam symbian için şu anda ne oyun ne de uygulama mevcut.. Olsa bile çok nadir.. Nokia, bu saatten sonra Microsoft'a satılsa neler değişecek, windows ile öyle uzun süreler yoluna devam edeceğini şahsen düşünmüyorum. Ha pc'ler için ona birşey diyemem halen daha windows kral benim gözümde. Ama şu an için asla wp işletim sistemli bir telefon almam. Nokia hakkında hayırlısı olur umarım..
 

distakjo

Üye
iyi oldu iyi. Bi dev çökerken öbür dev elinden tuttu!
 
yaw sanki milyonlarca işletim sistemi varda öyle diyosun ios ve android ilk ikiyi symbianda üçtü wp gelip onu geçemezse naparım ben onu ayrıca wpnin itici bi tipi var adamı hiç kendine çekmiyor
 

mezoart

Üye
    Konu Sahibi
Maemo (Değerlendirilemedi.), meego (doğduğu gibi öldü.), s40 vs... (Yeterince iyi değil.), s^3 (Gelişme var.) ve şimdi de Windows Phone.Hatta bir aralar tinzen (bilinmiyor.) muhabbeti bile geçiyordu Nokia cephesinde, yaptıklarına anlam veremiyorum bir türlü...
 
Evet, bende maemo ve meego nun neden desteklenmediğini anlayamadım,bu nokia yı anlamak çok zor..
 

serinaga

Üye

Microsoft çok fazla üzerine olmamıştı, ancak PDA tipi uygulamalar çerçevesinde akıllı tel yapmayı denedi ama bazı sorunların üzerine gitmedi nedense, ama bu büyük pazarın artık kaçınılmaz büyüklüğünü görüp pastaya ortak olmak için Amerika'yı yeniden keşfetmektense hali hazırda bir yapıyı kullanmayı akıllıca buldu. Eminim çok kısa bir zamanda inanılmaz atak yapacaktır, Akıllı CEP eminim çıkabileceği en uç ve parlak dönemine geçecektir, ARKADAŞLAR yeni bir AKILLI CEP dönemine hazır olun derim ...
 

IKHULAKU

Üye
üzerinde tartışılan konu aslında benim elop geldiğinden beri özellikle istediğim ve kullanıcılar açısından da yararlı olabileceğine inandığım bir konu. eski zamanların wp telefonları gerçekten çok hantaldı, uygulama açısından da kısıtlıydı. bugün android veya ios önde symbian geride kaldı ama bu işletim sistemlerinin hiç biri bizlere anladığımız tarzda taşınabilir bir bilgisayar da vermedi. işlemci hızları, ramler arttı. ama hala ağa bağlı bir celeron 300 işlemcili windows 98 yüklü bilgisayar kadar işlem yapamıyoruz, yani ağdaki dosyaları indirmeden açamıyoruz, istediğimiz yazıcıya kolayca bağlanamıyoruz. sunulan tüm imkanlar hep ucundan azıcık gibi duruyor. eğer microsoft nokia'yı gerçekten alırsa o zaman yeni gelecek wp işletim sistemlerinde bizlere gerçekten bildiğimiz, kullandığımız anlamda bir taşınabilir bilgisayar diyeceğimiz telefonlar da verebilir. tek sorunumuz kısıtlı ekran alanı olarak kalır ama o da cihazın boyutları açısından bir zorunluluk olduğundan kimsenin diyecek birşeyi de olmaz. nokia benim için hala değerli bir marka, microsoft da alsa zaten adı nokia olarak kalır. ama ne kadar da benim değer verdiğim bir marka olsa da batması, batmaması, el değiştirmesi gibi şeylerin tasası da bana düşmez. isterse çinliler, hintliler hatta eskimolar alsın, benim için önemli olan sahibinin kim olduğu değil, bana benim istediğim özellikleri sunabilecek bir telefon imal etmesi. şu anda ne symbian, ne de android veya ios bana istediğim özellikleri tam olarak sunmaktan aciz. eğer microsoft alırsa hem donanım hem de yazılım olarak da gereken önemi verir, diğer windows yüklü bilgisayarlar gibi kullanılabilecek birşeyler ortaya çıkarırsa bence yeni nesil wp telefonlar android veya ios işletim sistemli telefonlara göre epeyce üstün de olur. microsoft'un elinde gerçekten beğenilen, kabul görmüş, kendini geliştirmiş bir telefon markası olmazsa o zaman yazılım geliştirmek adına yavaş da kalabilir, çünkü zaten diğer ürünlerinden gelen önemli miktarda para var. wp üstüne gereken ilgi verilmezse o zaman nokia gerçekten batar.
 
Tepkiler: CanKartaL ve iatis
yaw sanki milyonlarca işletim sistemi varda öyle diyosun ios ve android ilk ikiyi symbianda üçtü wp gelip onu geçemezse naparım ben onu ayrıca wpnin itici bi tipi var adamı hiç kendine çekmiyor

2. Sıra olsun o zaman. Ben demiyorum araştırmalar öyle diyor. Şuan banada itici geliyor ama önümüzdeki senelerde gelişirse neden olmasın.
 

germir

Üye
bu nokia nın neyi var eleştirilecek anlayamıyorum arkadaşlar.diğer android olsun İOS olsun bunlarıda değerlendirdim öyle aman aman bi yazılım sıkıntısı yok nokianın.hem alıştığımız yıllardır bize destek veren symbian çok güzel atak durumunda. şahsen ben belleyi çok sevdim işallah göreceğiz ilerde bırakın wp yazılımlı telefonları.symbianın geliştireceği yazılımlar diğer iki yazılımında önüne geçecek. ayrıca nokia telefon olarak. malzeme kalitesi yönünden.en iyi telefondur ..iphone bile elime aldığımda basit malzemeli telefon gibi kalıyor. nokiyaya göre. yoksa iphone de güzel telefondur, nokia her zaman liderdir lider olarakta kalacaktır bundan emin olun.
 

CanKartaL

Emekli Yönetici
IKHULAKU nun da dediği gibi bilgisayar benzeri taşınabilir cihazların yerine bir proje doğurabilir bu anşalma. eğer Microsoft W8-Metro tarzı bir arayüz ile W8 ile paralel çalışabilen bir işletim sistemi geliştirdiyse ve bunu koyacak göz alıcı tasarımlı bir tablet benzeri telefon arıyorsa N9 gayet uygun gibi duruyor gerçekten de bu çığır açan bir değişiklik olabilir
Ancak bu düşüncenin gerçekleşmesi en azından 2-3 yılı bulacaktır
 

distakjo

Üye

2-3 yılda olabilecek birşey değil. En az 7-8 sene lazım bu dediğin şey için.
 
oyşş naptın sen 7-8 sene ozmna kadr millet nokiayıyı unutur
 
abicim seninki de biraz ısmarlama gibi oldu
2. Sıra olsun o zaman. Ben demiyorum araştırmalar öyle diyor. Şuan banada itici geliyor ama önümüzdeki senelerde gelişirse neden olmasın.
olsun
 

CanKartaL

Emekli Yönetici
2-3 yılda olabilecek birşey değil. En az 7-8 sene lazım bu dediğin şey için.

dostum dikkat edersen "eğer Microsoft W8-Metro tarzı bir arayüz ile W8 ile paralel çalışabilen bir işletim sistemi geliştirdiyse ve bunu koyacak göz alıcı tasarımlı bir tablet benzeri telefon arıyorsa N9 gayet uygun gibi duruyor" dedim. yani böyle bir sistem hazırsa eğer bunun cihazlara entegrasyonu çok fazla sürmeyecektir
kaldı ki W8-Metro yu 2-3 yıla tabletlerde görecek gibiyiz
 

SuaT6027

Üye
eğer nokıa nokıa olarak kalacak ve yazılım olayını mıcrosofta devredecekse ne mutlu bıze.. uzulen arkadaları anlayamadım ben.. hepımızın kullandıgı wındows xp ler wın7 ler hepsı mıcromıcrosofta aıt deıl mı zaten.. ne guzel ıste ne mutlu nokıa ya ya o zaman su ankı tasarımlar bence deneme surecı buları dıkkate almayın derım.. pıyasaya yenı cıkıyor acemıler henuz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...