mezoart
Üye
-
Konu Sahibi
-
demek gitti nokia sonu geldi yazık oldu bi zamanın kralı
ben başta bu anlaşmanın her iki taraf içinde iyi olduğunu düşünmüştüm.microsoft mobil işletim sisteminde, nokia ise akıllı telefon sektöründe istediği başarıyı yakalayamamıştı.bu bir yenilgiyi kabullenmekten öteye gider ve birlikten kuvvet doğabilir diye düşünmüştüm, bu düşüncelerim hala daha geçerli ama bu son söylentiyle beraber inanmak istemediğim bir şey gerçek oluyor.nokia pes ediyor...
40 yıllık nokia yöneticisi gibi konuştungün gelicek. Nokia şirketini bu duruma sokanlar cezasını çekecek. 5-10 sene sonra tabi. Ayrıca durum öyle basit degil. Şirketin içinde bazı çürük kişiler var. Nokia şirketini içten çökertmek isteyenler yani. Elop amca buna dahil bence. 2010 da bunun adımı atıldı. Yani düşman kuvvetleri işini biliyor.Rakibini iyi tanıyor. Sürekli malum kişiler düşman firmalara bilgi sızdırıyor.O konuda şimdilik bu kadar konuştum. Size bişi anlatıyım. Aylar önce haber vardı samsung nokia yı satın alacak diye. Sonra elop amca çıktı dedi nokia satılık degildir dedi. Microsofta satılırsa demekki amaç microsoft muş. Yani elop bize oyun yaptı gibi bişi. Şimdilik bu kadar yeterli sanırsam
@anılbaran öyle bir konuluyorsunki sanki biz akıllıyız nokia . Nokia da yetkililer . Demekki herkezin istediği birşey
40 degilde 2000 yılından beri evime nokia dan başka cihaz almadıım. İstisnalar hariç tabi40 yıllık nokia yöneticisi gibi konuştunama haksız sayılmazsın
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?