Artık Kazıklanmak İstemiyoruz...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu konuda haklımıyım?


  • Kullanılan toplam oy
    47
OtostopCarWash

OtostopCarWash

Üye
    Konu Sahibi
Artık Kazıklanmak İstemiyoruz...
Her türlü hizmette olduğu gibi, Türkiye iletişim sektöründe de en pahalı. Avrupada bir insan örnek, 15 € gibi bir rakam ödeyerek hem sınırsız süper hızlı internet hemde İstediği ülke ile sınırsızca konulurken, biz 29 ytl. ödeyeceğimizi zannederek 2 yıl TT'a mecbur durumda, ayriyetten telefon hattınada ayrı para ödüyoruz. 4 gb limit zaten 1 hafta sonra doluyor daha bir kez 29 ytl ödediğimi hatırlamıyorum, geçenlerde iptal ettirmeye gittiğim 220 ytl. para istediler lanet olsun deyip kullanmaya devam ediyorum taki taahhüdümün süresi dolana dek, yazık günahtır bu insanlar bu pararları kolay kazanmıyor, parayı ödemek bir yana hadi canımız sağolsun ancak hakettiğimiz hizmeti alamayınca insanın çok gücüne gidiyor... ilgilenenler okusun ve desteklesin bir şey değişmez biliyoruz ancak hiç olmassa kendi kendimizi kandıralım... saygılar
 


tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
@OtostopCarWash çok güzel bir yazı gerçektende. Fransa'da 20Mbit internet aylık 20 € + Telefon görüşmeleri ücretsiz. Türkiye'de bu ücret günümüz şartında 40 YTL yapıyor ortalama. Yani bizim ülkemizde 1 Mbit sınırsız internet ücretinin bile altında. Smile ADSL'e eçmeyi düşündüm sizin gibi sözleşmem bitmediğinden dolayı TTNet Adsl'i iptal edemedim. Bu ay kotam 6 GB olmuş. Ne yaptım diye sorarsanız. Hİç bir şey yapmadım. Film indirmedim, mp3 derseniz 50 yi geçmez.

Telefon görüşmelerim için Voİp kullanıyorum. 3 ayda bir kez 10 Dolar ödüyorum ve 3 ay boyunca şehir içi-şehirler arası - uluslar arası ücretsiz görüşüyorum. Her ay ise sabit soygun ücreti olan 10 YTL'yi gene telekoma ödemek zorunda kalıyorum maalesef.
 
kkrrkkyy

kkrrkkyy

Üye
Aynen katılıyorum. Ve maalesef katılmakla yetiniyorum.
:(
 
maivesiyah

maivesiyah

Üye
Arkadaşlar bilmiyorum ucuzlar mı bu adsl bizim ülkede ama sanmıyorum... Bizde ne ucuzladı ki bu ucuzlasın... Bizler düşecek diye beklerken zam yapılacak diye korkuyorum... 2 yıl boyunca bende 4 gb kotalı adsl kullandım hatta ilk zamanlar 3 gb idi bu kota sonradan arttı.. Bende hep aşıyordum 35-40 ytl veriyordum aylık.. En son geçtiğimiz aralık ayı pek istemesem de smile a internetini taşı kampanyası ile başvuru yaptım ve ttnet i kapattım... 16 ay taahhüt ve bunun 12 ayı sınırsız 1 mb interneti 29 ytl ye kullanacağım son 4 ay ise o zamanki paket fiyatı ile ücretlendirilecek.. Kampanya 9 aya düşürülerek 10 ocağa kadar uzatılmış... Bilginize...
 
OtostopCarWash

OtostopCarWash

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar ne yaparsak yapalım TT tekel bir firma ve alt yapı olarak ta tek, bu yüzden de biri, smille vb. şirketlerde aynı alt yapıyı kullanıyor fiyatlar ortalamaya döküldüğünde aynı merak etmeyin yani her türlü TT la ilişkileri olmakta, kaba tabirle (SS) ''seve seve'' kullanmak zorundalar ve zorunda bırakılıyoruz, asıl kabahat zaten tekel olan bir firmayı özelleştirmek!! ya bukadar olur bu ne iş düşünsenize istedikleri gibi fiyatlarla oynuyorlar, umarım akıllı girişken şirketler vardırda alternatif telefon ve internet sağlayacılar çıkartırlar bizde birden fazla seçim yapabilriz arkadaşlar, ev telefonlarını iş telefonlarını iptal ettirin ben öyle yaptım alın bir konörlü telefon 30 - 40 lirayada ucuz bir telefon koyun eve ve işe 3 aydan 3 aya bi 100 kontör yükleyin inanın çok daha ucuza gelecek TT'da hiç konuşmasanda 15 lira mutlaka geliyor zaten ağlıyorlar reklam üzerine reklam bir darbede biz vuralım... ben öyle yaptım internetide iptal ettiricem telefonu ile beraber ancak aralıkta bitiyormuş sözleşmem bekleyeceğim malesef hortumlanmaya devam yani.. destekleriniz için teşekkürler arkadaşlar.. (ayrıca maivesiyah sen TTNET'te 2 yıl boyunca 35 -40 ödedim demişsin ona +15 de sabit telefon ekle, yeni yapmış olduğun bağlantıdada ortalamsını alırsan aynı hesaba gelecek iyi hesap yap TT gibi uyanık bir firma smile, biri gibi şirketleri kendi altyapısını kullandırarak kar ettirmez, zaten diğer şirketlerinde TT'un rahatca fiyat belirlemesi için kurulan şirketler diye düşünüyorum rekabet üst kurulundan dolayı, tek el olursa rekabet üst kurulu bazı şeylere izin vermiyor, böyle olunca daha rahat yoluyorlar, bir tren rayı düşünün aynı rayda gidip gelen 2 tren var biri sizi 10 liraya görürken diğeri 5 liraya görüremez çünkü raylar 10 liraya götürenin (TTNET'in)... üzgünüm!
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Şuanda yapabileceğimiz bir şey var mı?

Maalesef yok... :(
 
hakan058

hakan058

Üye
smile adsl e geçmek isteyen arkadaşlar. aman diyorum.sakın diyorum. bende ttnet i iptal ettirip smileadsl denen lanet adsl e abone oldum ama çok pişmanım. 7. ayda sözleşmem bitiyo.kısmetse hemen biri adsl e geçicem. en azından 2 sene mahkum olmuyoruz. yani ben smile adslden memnun değilim ve kimseye tavsiye etmiyorum. takdir sizin. allah a emanet olun
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Smile, Turk Telekom, Superonline ve Tellcom, bu 4 hizmet sağlayıcısını da kullanmış biri olarak sıralamam:

Superonline
Tellcom
Smile

Sakın ha sakın smile adsl'e bulaşmayın, elinizi verseniz kolunuzu alamazsınız...
 
OtostopCarWash

OtostopCarWash

Üye
    Konu Sahibi
hakan058 hepsi aynı b.k hepsini iptal ettir kullanma wireles olan bir komşu varsa onu bul ortak ol yada şu anda turkcell in pda kampanyası var 1 gb limitli ayda! bana yeter 1 gb diyosan onu al (ben msn skype maillerime bakıyorum, maxicep kullanıyorum vs. hala dolmadı, eğer oyun kasmayacaksan yeter derim ) bide pda hediye ediyorlar, ben e71 nokia aldım aylık 96 ödüyorum bunun 39 lirası zaten internet dersek telefon çok ucuza gelmiş oluyo hemde her yerden giriyorum internete hem telefondan hem lap topdan bide onu dene ama TT ve alt yapsını kullanan hiç bir şeye bulaşma kene gibiler...

--------------- Ekleme ---------------

Bu arada birisi ankette oylamada haksızsın ben memmunum demiş kim allahaşkına bi sölesin soylayan diğer 8 kişi alnından öpelim arkadaşın! :)
 
xkadir61

xkadir61

Üye
bence sizin kota sorununuz. kullanmadan dolayı değil.ben hiç bir internet sayfasını yada internetle ilgili bir proğram açmadan çalıştır>cmd>netstat -n komutuyla sorguladığımda saatte ortalama 20 mb indirme ve 7-8 mb gönderme yapılıyor. modeminiz açık olduğu sürece yani 4 gb lik kotanın dolması için modemin 200 saat çalışması yetiyor. allahtan internetim sınırsız o yüzden etkilenmiyorum.
bu gün internetim yavaş çalışıyor diye ttnet'i aradım. sorunun beğlantımdan yada bilgisayarımdan kaynaklanıyor olabileceğini söylediler. ısrarla haklı olduğumu ve sorunun benden kaynaklanmadığını söyleyince. 2 saat içinde 4 görevli aradı ve ortalama 1.5 saat telefonde görüştük. en sonunda mesai saatleri içinde aramamı ve uzman bir kişi göndereceklerini ve sorunu çözeceklerini söylediler.
 
SBG_5020

SBG_5020

Üye
walla ben hic katilmiyorum.
 
OtostopCarWash

OtostopCarWash

Üye
    Konu Sahibi
Bu arada haksız olduğumuzu iddaa eden 3 kişi olmuş, deşifre edin kendinizide bizede söyleyen memnun olmam taktiklerini bizde memnun olalım...
 
xkadir61

xkadir61

Üye
Bu arada haksız olduğumuzu iddaa eden 3 kişi olmuş, deşifre edin kendinizide bizede söyleyen memnun olmam taktiklerini bizde memnun olalım...



umarım benide seni haksız çıkarmak istediğim şekilde anlamamışsındır.
ve şunu söyliyeyim. son zamanlarda internetimde bağlantı sorunları yaşıyordum. 5 dakika normal. 10 dakika ya yok yada çok yavaş.
e sonunda kendi yöntemlerimle işi çözdüm. ttnet in sağlamış olduğu otomatik dns ayarlarından vaz geçip.
kendi koyduğum dns ile bağlanıyorum. 2 gündür hiçbir sorun kalmadı.



anketteki rakamların üzerine tıklarsan, oyların sahiplerini öğrenebilirsin:)


Sonuna kadar haklısın! atakan_abi, crazyblow, lovestar, maivesiyah, Nazy, OtostopCarWash, stook, tksharmely, xkadir61, yasinadil, yigitcaner


Haksızsın! Hizmetlerden memnunuz! bungee, mehmet9622, SBG_5020
 
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
bungee nasıl memnun olmasın 1 yıl boyunca 4MBit sınırsız Adsl'i bedavaya kullanıyor :ehe
Bana da öyle bir imkan tanısalar ben de memnun olurdum :)
 
OtostopCarWash

OtostopCarWash

Üye
    Konu Sahibi
Haha :) güzeldi bedava herşeyden iyidir, kadir kardeşim nick olarak görmekten ziyade açıklamalı olarak anlatmak için yazmıştım deşifre olayını ...
 

buburada

Üye
bende hiç ama hiç memnun değilim TTnet kullanıyorum. Çok şey yapmayı düşündüm örnek olarak en yakınımdaki arkadaş ile ortaklaşa sınırsız almayı ama en yakınımda ki bilgisayarı olan arkadaşım 750 - 800 metre uzaklıkta. bende biri adsl ye geçeceğim bide onu deneyeceğim smileyi kullanmamı tavsiye etmediler. Peki bu kadar pahalılıktan kurtulmak için ne yapmalıyız ?:bilmem:
 


Üst Alt