OtostopCarWash
Üye
Artık Kazıklanmak İstemiyoruz...
Her türlü hizmette olduğu gibi, Türkiye iletişim sektöründe de en pahalı. Avrupada bir insan örnek, 15 € gibi bir rakam ödeyerek hem sınırsız süper hızlı internet hemde İstediği ülke ile sınırsızca konulurken, biz 29 ytl. ödeyeceğimizi zannederek 2 yıl TT'a mecbur durumda, ayriyetten telefon hattınada ayrı para ödüyoruz. 4 gb limit zaten 1 hafta sonra doluyor daha bir kez 29 ytl ödediğimi hatırlamıyorum, geçenlerde iptal ettirmeye gittiğim 220 ytl. para istediler lanet olsun deyip kullanmaya devam ediyorum taki taahhüdümün süresi dolana dek, yazık günahtır bu insanlar bu pararları kolay kazanmıyor, parayı ödemek bir yana hadi canımız sağolsun ancak hakettiğimiz hizmeti alamayınca insanın çok gücüne gidiyor... ilgilenenler okusun ve desteklesin bir şey değişmez biliyoruz ancak hiç olmassa kendi kendimizi kandıralım... saygılar



