Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arsenal - Fenerbahçe 2-0
Sponsorlu Bağlantılar
Haydar
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
Arsenal - Fenerbahçe 2-0
Şampiyonlar Ligi play-off turu
ilk ayak maçında, Şükrü
Saraçoğlu Stadı'nda Arsenal'i konuk eden ve 3-0 mağlup
olan Fenerbahçe, Londra'da da 2-0 mağlup oldu.
.caner.
Üye
Belli idi. Ama Ramsey 2 gol attı siginaklara kacmaliyiz Haydar abi çabuk çabuk. Fanatik bir Fenerbahce li olarak gidisati hic begenmesim Galatasaray'a 4. Yıldızı kaptirdik.
UpOneTR
Üye
1-4 skor oynayanlarda vardı ne hayal perestlerdi
Anıl Umut
Emekli Yönetici
1 gol atılabilseydi keşke prestij açısından..
Xurmirac
Üye
Arkadaşlar şu taraftarlara yazık ya bu nedir, 90 dakika boyunca 5 farklı skoru hiç takmadılar bile hiç hakkını verdiklerini düşünmüyorum..
Millet 3-0 yenilginin rövanşıda Real Madride top vermedi baskı yaptı bizimkilerin yaptığına bak..
codblackops2
Üye
Emenike kadar gereksiz bir transfer görmedim . O parayla krallar gibi bi 10 numara oyun kurucu alinirdi.
- - - Eklendi - - -
Adamlar yattı ona ragmen gol bulamadik komedi bir maçti
Mert
Üye
Ramsey ilk maçta 1 gol attı dolar 2 lirayı geçti. Sonumuz hayrolsun.
3 Temmuz sürecinden bu yana takımı batıran, ve batırmaya da devam eddeceklere karşı bu smileyi kullanmak istiyorum.
Suçu hep başkalarında aradık. Şike yapmadık dedik, şike mevzusu yüzünden takımımızı mahvettiler dedik. Burada önemli olan şike değil artık. Yaptık veya yapmadık o da umrumda değil. O ilk sıkıntılı sezondan sonra takımın düzene sokulması gerekiyordu. Bizi şike mike diye yargılayanlar değil, kulübümüzün içinde bulunan ve takımın olaylardan sonra bu hale gelmesine sebebiyet verenler utansın.
Birileri gidene kadar, bir şeyler düzelene kadar Fenerbahçe'yi protesto ediyorum. Hiçbir ürününü almayacağım, maçlarını izlemeyeceğim.