paluz
Üye
Arkaşlar yardıM eDerseniz Çok seviniRim!
Öncelikle slm arkdşlar. bnde SE W700İ war.pes 2009 u yükledim.Oynuyorum hiçbir sorun yok.Fakat ufak bir sorunum war.maçlar esnasında fileler yok sadece kale direkleri gözüküo.buda beni çok rahatsız ediyor.bu konuda yardımcı olacaklara şimdiden çok tşk ederim.cvp larınızı bekliyorum...

