Arkaşlar yardıM eDerseniz Çok seviniRim!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
paluz

paluz

Üye
    Konu Sahibi
Arkaşlar yardıM eDerseniz Çok seviniRim!
Öncelikle slm arkdşlar. bnde SE W700İ war.pes 2009 u yükledim.Oynuyorum hiçbir sorun yok.Fakat ufak bir sorunum war.maçlar esnasında fileler yok sadece kale direkleri gözüküo.buda beni çok rahatsız ediyor.bu konuda yardımcı olacaklara şimdiden çok tşk ederim.cvp larınızı bekliyorum...:agla
 


samsungsa

Üye
karmasık bi durum
 

break99

Üye
Bende k750i var bende yaşadım o sorunu ben bulunca sana upload etmeye calısırım ama bulamam belki o yüzden sende ara Pes 2009 for k750 bide bi sayılar olcak 1.0.0.1 gibi sayıları bilmiyorum ara yabancı sitelerde var
 
paluz

paluz

Üye
    Konu Sahibi
oqe ararım saol
 

salu61

Üye
aga oyun settinglerinden yapabilirsin onu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt