HAM ZA Üye aslında yalnızlık o kadar da kötü değil en azından sen dürüstlüğünden kaybetmişsin. Unutma en çok sinek b**un etrafında bulunur
aslında yalnızlık o kadar da kötü değil en azından sen dürüstlüğünden kaybetmişsin. Unutma en çok sinek b**un etrafında bulunur
mesutcinik Üye Bunu çevrende arkadaş gibi gözükenler için bir sınav gibi değerlendir bence ve onlarda sınavı kaybediyor. Sende kimin yalan kimin gerçek olduğunu görüyorsun. Unutma herşeyde bir hayır vardır aslında biz göremesek bile
Bunu çevrende arkadaş gibi gözükenler için bir sınav gibi değerlendir bence ve onlarda sınavı kaybediyor. Sende kimin yalan kimin gerçek olduğunu görüyorsun. Unutma herşeyde bir hayır vardır aslında biz göremesek bile