TuRkiShCowboy
Emekli Yönetici
-
Konu Sahibi
-
OkuldakiHangi arkadaşların gidiyor ?
Okuldaki
Boşver len takma bizm arkadaşlş varda noluyor .
okul bir bitseydi ... daha ne isterdim ...
Vodafone un internet paketleri ve opera mini ile işi götürmeye çalışcam
Okul bitti işte. Hadi askerliği de bir şekilde bitirdik. Ee ne oldu. İş stresi, hatun bastırıyo ille de düğün diye. En güzeli uzatabildiğin kadar okulu uzatmak.
Sıkıldık desem ?Uzatın abicim uzatın. Okul gibi keyiflisi var mı ya. Kızlar, kantindeki hamburgerler, kantin sırasında yaptıklarımız off of. Ne günlerdi be.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?