Arkadaşlarım gidiyor :(((

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Arkadaşlarım gidiyor :(((
Herkes gidiyor ... Kimisi okul yüzünden kimisi ailesel problemlerden ... Bu sıkıntımı paylaşmak istedim sizlerle ...
 

Gambit

Üye
Hangi arkadaşların gidiyor ?
 

Catty

Emekli Yönetici
Boşver , uzun süreli arkadaşlık ise iyi olmuş senin için , herşeyin kısası makbûldur
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
forumdan bahsediyorum melek ömer bözek .... ve daha niceleri ... simdi okul yüzünden ben de kısıtlandım sadece hafta sonları

--------------- Ekleme ---------------

Okuldaki
Boşver len takma bizm arkadaşlş varda noluyor .

okul değil maxicep deki arkadaslarımdan bahsediyorum
 

Catty

Emekli Yönetici
Mecburi bir olay , eğer mecburi olmasaydı , ikna etmeye çalışırdık birlikte .
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
okul bir bitseydi ... daha ne isterdim ...
 

Catty

Emekli Yönetici
Benim bitiyorda ne oluyor , bu sefer Üniversite inşallah
 

Cynical

Üye
Okul bitince de başka şeyler başlıyor be Enes'im, yok ki bunun sonu... Emin ol ki koşullar ne olursa olsun, bir insan sana değer veriyorsa seninle her/hiçbir şekilde teması kesmez.
 

Salihyet

Üye
Kimin yeri dolmadı ki çok vazgeçilmezse arar hasret giderirsin ara sıra
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Önemli olan gerçek hayat.. Özellikle okul. Bitse diyorsunuz da, bitince göreceğim sizi..
 
çok eğlenceli bir kişiliğin var seni sürekli online görmek isterdim ama boş ver okul herşeyden önemli takma kafaya.
ilerde bol bol zamanın olur.
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Vodafone un internet paketleri ve opera mini ile işi götürmeye çalışcam
 

Odysseus

Üye
Okul bitti işte. Hadi askerliği de bir şekilde bitirdik. Ee ne oldu. İş stresi, hatun bastırıyo ille de düğün diye. En güzeli uzatabildiğin kadar okulu uzatmak.
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Okul bitti işte. Hadi askerliği de bir şekilde bitirdik. Ee ne oldu. İş stresi, hatun bastırıyo ille de düğün diye. En güzeli uzatabildiğin kadar okulu uzatmak.

Napalım abi sınıf tekrarı mı?
 

Odysseus

Üye
Uzatın abicim uzatın. Okul gibi keyiflisi var mı ya. Kızlar, kantindeki hamburgerler, kantin sırasında yaptıklarımız off of. Ne günlerdi be.
 

Odysseus

Üye
O ortamdan da sıkılıyosan..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...