Arkadaşlar Tüketici Derneği ( Hakem Heyeti ) Başvuruda Bulundum...

  • 26 Nisan 2011
  • 3305 Okunma
  • 7 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Hakem Heyetine Başvuruda Bulundum Arkadaşlar 06.04.2011 Tarihinde Nokia C7-00 Aldım Fakat Telefon Açılıp Kapanıyor Sürekli Ertesi Gün Servise Verdim 1 Gün İçinde Geri Geldi Sonra Aynı Arıza Devam Etti Tekrar Verdim 2,5 Hafta Sonra ( 18 Gün ) Geri Geldi... Ve Sorun Hala Devam Ediyor 3.Kez Verdim Servise ve İade Etmek İstediğimi Söledim Kvk Servisine bana Servis Fişiyle Beraber Tüketici Haklarına Başvurmamı sölediler Başvurdum Fakat 3 Hafta Geçti Hala Sonuçlanmadı :S Acaba bunu Bilen Bi Arkadasımız Bana Bi Süre Söleye Bilirmi ? 3
     


    Yazan: mykill77
  2. Kardeş o süre normal benim yazının sonucu 1.5 ay içinde döndü....
    Dert etme yani.. elinde sonunda sana ulaşır cevap yazısı.. ama KVK ile iyi pazarlık yapmanı tavsiye ederim..
    Benim N70 vardı o gitti... cevap kağıdında müşteri ister parasını alır ister yeni bir cihaz talep eder diyordu..fakat KVK Nokia kabul etmiyor diye bana 5800 verdi..şu an kullanmıyorum kardeşime verdim... fakat onunda n70 ten farkı yoktu sıfır cihaz kendiliğinden açılıp kapanıyordu... dikkatli olman tavsiye olunur...

    saygılarımla....
     
  3. Başvurunuzun sonucu 1 - 3 ay arası değişebilir. Tüketici Hakem Heyeti ve başvuruları, sabır işidir. Geç olur ama, olur.

    Kısaca dosya trafiğinin yoğunluğuna bağlı diyebiliriz.

    Kolay gelsin.
     
  4. eskiden çalıştığım yere geliyordu bazen
    denedikten sonra 1 ay içinde teslim ediyorduk
     
  5. mesleğime bakarsanız daha cok dikkate alırsınız.
    Oncelıkle kvk herzaman musterı memnunıyetını dusunur. Bu tıp durumlarda sıze 2 secenek sunar. Telefon ıstersenız sıze telefon verır nakıtınızı gerı ıstersenız paranızı oder. Tum bu ıslemler nokıa onay verırse yapılır. Telefon bozuktu gttı geldı haken bozuk gıbı bısey
    soz konusu degıldır. Telefon onarılır ve 5 testten gecırılır. Testten gecerse sıze gerı verîlır. Onarım mumkun degılse sıze 0 cıhaz garantı kapsamında verılır. Heyet kararı uzun surer. Sabır goster.
     
  6. Kardeş yani yaşadığım olayın bir düzmece olduğunumu öne sürüyorsun... birçok şahidim var bu konuda ve de genel kanı kazık yediğim ki.. o zaman 5800 yazılım sorunları nedeniyle 300 tl ye düşmüştü ben n70 e 400 tl vermiştim.. şöyle birşeyde var KVK görevlileri titiz değiller işleri konusunda ben diyorum şarj olmuyor cihaz adam diyor batarya bozuk iki yeni batarya verdiler sonra akıllarına gelmiş parçalarda sorun olabileceği 3.kez telefoun tahvo denen parçası değişti.. ki bu süreç benim çok canımı sıktı... hakem heyeti sabır da garantinin farkı ne... 7 aya yakın garantilerde dolaştı tlf... benim suçum ne nokia dedik vaktiyle kalite dedik o da fos çıktı.. ama KVK da çalışıyorsan öncelikler teknik servis elemanlarını iyice eğitilmesi gerektiği düşüncem o gün bugündür sabit..

    sözüm sana değil...ama iş arkadaşlarına bunu ilet..

    saygılarımla..
     
  7. ıs arkadası degıl bu mesajını ''ıstekler ve sıkayetler''baslıgı altında bolge mudurumuze ıletecegım suphen olmasın.
    Duzmece demedım. Sımdı sarj konusunda once sarj cabuk bıtıyor sıkayetı ıle gelen telefonların bataryası degıstırılır. Aynı sıkayet tekrarlanırsa telefon akım yeme akım cekme kontrolunden gecer. Buradanda olumlu sonuc alınmazsa parca degısım yapılır. Aynı sorun yıne tekrarlarsa cıhaz degıstırılır. Onarım ıs gunu en fazla 30 dur ve bu sektorun yönetmelıgı boyledır. Kvk nın tum elemanları kalıfıyedır ancak ıstısnalar tabıkı olucaktır.
     
  8. Eyvallah kardeş..haklısın istisna..
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
17/11/2018 - 14:59