Telefon Tavsiyesi Arkadaşlar Telefon Alıcam...

Modafone

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Telefon Alıcam...
Herkese Merhabalar Elide 1300 Tl Bi para Var Bana 4.5 G ye Uyumlu Yüksek Derecedeki Oyunlarda Kasmayan Pili Dayanıklı Kamerasıda Kaliteli Bir Telefon Lazım..Şimdiden Teşekkürler...
 

0MG90

Üye
Xperia Z2 biraz zorlarsan Z3, Desire Eye. G3'de olabilir ama pili diğerlerine göre az dayanır, birazda kasıyor ekranı yüzünden.
 

Modafone

Üye
    Konu Sahibi
Z2 güzel ama arka kamerası 20 megapixel olmasına karşın ön kamera 2 megapixel
 
En fazla önerilen Z2.
ve tabi windows phone dünyasına gelmek isterseniz şimdilik Lumia 640 XL LTE...
900.-TL kalanı da cebinizde kalsın.
Oyun da oyna, pili de 3000 Mah.. en az iki gün gider..
Z2 güzel ama arka kamerası 20 megapixel olmasına karşın ön kamera 2 megapixel
Firmalar, her nedense ön kamera özelliklerini çok düşük tutuyor.
 
Tepkiler: ByEmre221

Modafone

Üye
    Konu Sahibi
G3 Ve Z2 Arasında Gidip Geliyorum
 

0MG90

Üye
Cihazları kullanmadan alma yinede
 
Xperia c4 ve casper via v9 öneriyorum. Değişiklik olsun
Ha bide galaxy alpha [emoji41]
 
Çare Lumia 640XL bence çünkü oyunları rahat açar kamerası arka 13 ön 5 mp + batarya 3000 mah doğru seçim budur bence ve en büyük artıda ekranıda büyük
Z2 ye bence bulaşma ısınma sorunu var diye duymuştum ve eskidi artık yani kendi fikrim
 
Nokia Lumia 640 XL LTE yeni nesil kaliteli ve sağlam bir cihazdır.899 TL fiyatı ile gayet cezbedici.Kalan 400 TL ilede Microsoft/Nokia'nın birbirinden güzel aksesuarlarından olabilirsin.

Şimdiden hayırlı olsun.
 

Silinen Üye 2505573

Kapalı Hesap
z2 al bence neden kamera demissin arkadaslarin soyledigi modellerin hepsinden iyi kamerasi var z2nin oyun performansi demissin z2yi guc tasarrufuna alip modern combat 5 asphalt 8 gibi oyunlar oynasan bile tik kasmaz batarya konusunda 3000 mah batarya var 4.5 g yi destekliyor lolipop guncellemesi var bu arada sony xperia z modeline bile lolipop geldi yani sony sana epey dayanir ve 2 sene boyunca tum guncelleme alirsin