Arkadaşlar Sony Ericssona Nasıl Oyun Atcaz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ksk

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Sony Ericssona Nasıl Oyun Atcaz?
Pls yardım edin sony ericssona oyun atamıyorum vede pc den video atarken hagi formatta atmak lasim???
 


fireman67

Üye
inmndir .com a git
 

ksk

Üye
    Konu Sahibi
biras daha açıklarmısın indir coma gidince napcam.???
 
kikaksk

kikaksk

Üye
oyun indirmek için bir cok forum sitesi var arştırma yaparsan bulursun

oyunu indirdikten sonra eğer zip dosyalıysa içinde .jar uzantılı dosya cıkacak onu bluettot yardımıyla telefonuna atabilirsin...

pc den video formatı olarak mp4 ve 3gp formatında atabilirsin..
 

BEKOTM

Üye
bundan kolay ne varki ya kızılötesi yada bluetooth dan atacaksın bunun için site a bak -
 

mbaranulutas

Üye
Sağ ol Kardeşş
 

EmrullahAygun

Üye
paylaşım icin cok saolun kardeslerim. cok mersii:)
 

okyanus_550

Üye
arkadasım gır orda var java oyunlara gır bulusun yardım için [email protected]
 
ydemir1971

ydemir1971

Üye
arkadaşım google da sony ericcson oyun yazdığında zaten bır suru oyun adresı cıkıyor ben oradan bırkac tane yukledım
 

youngprogrammer

Üye
teşekürlereer
 

tilkihacker23

Üye
ya oyunu nasıl kuracaz telefona benim tel k 550i
 

haktas94

Üye
peki java olmayan oyun türleride var, onları nasıl yapcaz, xs++ veya setool'la felan, bir yardım ltfn
 

tahsin13

Üye
programı pc indirince kılasore cıkar
programın üstüne gelip birlikte ac ve uygun progmdan seciyon java programını okey
 
Celal_33

Celal_33

Üye
bende istemedik kadar oyun var nasıl paylaşıma verebilirim yardım ederseniz sevinirimm...:P
 

zafeer

Üye
oyun sitemizde var heryerdee bulabilirsin video konusuna gelince 3gp ye çevirmen gerek hazırda bulabilirsin intte bizim sitede de var bi araştır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt