Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar Samsung Galaxy Ace Almalı mıyım?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
abdullah155
Üye
Konu Sahibi
Arkadaşlar Samsung Galaxy Ace Almalı mıyım?
Değerli arkadaşlarSamsung Galaxy Ace almaya karar verdim sizce doğru mu yapıyorum.Görüşü olan veya telefonu kullananarkadaşlar beni bilgilendirirse çokmutlu olurum.(Bu telefonun fiyatında olan başka telefonlarda önerebilirsiniz)
adanalı1
Üye
Valla kardes oyun , uygalama cok sevıyorsan uzak dur galxy ace den... Ben aldım asphalt 6 yı zorla yukleyebıldım zorla acabıldım ..almısken 3d grafık destegı olan bır cıhaz al kardes bence .. galaxt bır tek s1 s2 .. dıgerlerı bır seye yazaramaz.
HiTpLAyer
Üye
Sony Ericsson Xperia Neo V en fazla 100 TL daha koyup alabilirsin.Galaxy Ace de kötü bir telefon değil istediğin herşeyi yapabilirsin.