Arkadaşlar Samsung Galaxy Ace Almalı mıyım?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
abdullah155

abdullah155

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Samsung Galaxy Ace Almalı mıyım?
Değerli arkadaşlar Samsung Galaxy Ace almaya karar verdim sizce doğru mu yapıyorum.Görüşü olan veya telefonu kullananarkadaşlar beni bilgilendirirse çok mutlu olurum.(Bu telefonun fiyatında olan başka telefonlarda önerebilirsiniz)


 


adanalı1

adanalı1

Üye
Valla kardes oyun , uygalama cok sevıyorsan uzak dur galxy ace den... Ben aldım asphalt 6 yı zorla yukleyebıldım zorla acabıldım ..almısken 3d grafık destegı olan bır cıhaz al kardes bence .. ;) galaxt bır tek s1 s2 .. dıgerlerı bır seye yazaramaz. ;)
 
HiTpLAyer

HiTpLAyer

Üye

Sony Ericsson Xperia Neo V en fazla 100 TL daha koyup alabilirsin.Galaxy Ace de kötü bir telefon değil istediğin herşeyi yapabilirsin.



burda indirimli var.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt