Uygulama Arkadaşlar recovery mod açılmıyor

Sponsorlu Bağlantılar

ndrkrkrt

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar recovery mod açılmıyor
Telefonuma cynagemood kaç kere yükledim . 9 kullanıyodum şu anda . ve 11 e yükseltmek istedim . Telefondaki system dosyalarını falan sildim sonra bi baktım . sd cardı görmüyor . sonra reboot system yaptım ve telefon sürekli recoverymoda girmede açılıp kapanıyor hiç bi şekilde işlem yapamıyorum . Lütfen yardımcı olun .
 


Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Sistemden dosyaları silmişsin Stock rom yukle yani baska alternatifin varmi?
 

ndrkrkrt

Üye
    Konu Sahibi
Nasıl yükleyebilirim .Acaba . Galiba şu an telefonun usb algılaması bozuk telefoncuya vermiştim ondan sonra bozuldu bilgisayara bağayamıyordum
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Nasıl yükleyebilirim .Acaba . Galiba şu an telefonun usb algılaması bozuk telefoncuya vermiştim ondan sonra bozuldu bilgisayara bağayamıyordum

Denemeden bilemezsin, bozuksada stock rom yukleyemezsin.
Belki farkli bir cozum yolu uretecek arkadas vardır.
 


Üst Alt