Arkadaşlar psp2000 mi yoksa psp go mu ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Blackbeltsea

Blackbeltsea

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar psp2000 mi yoksa psp go mu ?
Arkadaşlar psp alacagım ama bir türlü karar veremedım . kullanan var mı hangısı daha kullanıslı ve oyun açısından zengın bır yardımcı olursanız sevınırım
 


cres557

cres557

Üye
Psp 3004 yok boyle bi alet
 
  • Beğen
Tepkiler: Blackbeltsea
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Blackbeltsea
cres557

cres557

Üye
psp go dada oyun oynadm psp 3004un yanndan geçemez:) al bi 3004bide 32gb pro duo hafıza kartı tamamdr. Benm psp d su an 24tane oyun 50kusur mp3 3tand flm war bomba olyo:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Blackbeltsea
Hakanmtn54

Hakanmtn54

Üye
3004 iyidir onu al bence
 
  • Beğen
Tepkiler: Blackbeltsea
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Yalnız adam 2000 mi Go mu diye sormuş önce 2000 ile Go arasından seçmesi gerekeni söyleyip daha sonra da önerileriniz sunarsanız daha mantıklı olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: Blackbeltsea
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
yaa 2000 alınır mı eskidi artık al bir 3004 keyfine bak
 
  • Beğen
Tepkiler: Blackbeltsea
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
psp go kullanışsız gibi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Blackbeltsea
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt