Tavsiye Arkadaslar Lütfen Yardımcı Olun??

    Konu Sahibi
Arkadaslar Lütfen Yardımcı Olun??
3 aylık cok temiz bi note 2 buldum. 0 dan farkı gerçekten yok. fiyat olarak 1050 diyor sizce alayım mı yoksa note 2 için bu fiyat fazla mı?
 
Abi sahibindene baktım 2yıl garantlii sıfır 1250-1350E O fiyata var ama dediğin kadar varsa al yinede
 

fk555897

Üye
Bence de uygun sonuçta 3 aylık ve temiz bir telefon diyorsun.
 
    Konu Sahibi
tamam beyler tşk ettim ben almayı düşüneyim telefonu. windowsphone hakkında bilginiz var mı?
 

andezitt

Üye
1050 nedir abi ya 1000 düz yaptır
 

andezitt

Üye
ah ah bu insanlar 50 lira nolucak ya
 

n000k

Üye
bence alma dostum sonuçta 2. el.. bak istanbul bilişimde 1299 tl.. sıfır.. düşün derim yani..

 
dostum telefona iyice bak her yerine içine [ içine derken uygulamalar felan] dışına iyice bir bilgi edin öle al sonra paran boşuna gitmesin bi yamuk olmasın
 
Tepkiler: n000k
    Konu Sahibi
bence alma dostum sonuçta 2. el.. bak istanbul bilişimde 1299 tl.. sıfır.. düşün derim yani..

evet istanbul bilişimde piyasanın daha altı oluyo ama istanbul bilişim hakkında hiç bilgım yok
 

n000k

Üye
evet istanbul bilişimde piyasanın daha altı oluyo ama istanbul bilişim hakkında hiç bilgım yok
O zaman ben sana söyleyeyim. Ben anneme babama s3 minilerini ordan aldım. Ayrıca nexus 3g 32 gblık tabletimide ordan aldım. Bir problem yaşamadım. Ama ürün yorumlara bakarsan. Herkes çok memnun,bende dahil. Gönül rahatlığıyla alabilirsin ordan :-)
 
Tepkiler: burak1011

andezitt

Üye
İstanbul Bilişim güzel sitedir kardeşim alışveriş yapabilirsin
 
Tepkiler: burak1011 ve n000k