Arkadaşlar Lütfen Yardım İ.expLorer Opera...Yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cha0s18

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Lütfen Yardım İ.expLorer Opera...Yardım
Arkadaslar internet explorera giriyorum ve 400 bad request hatası alıyorum belki i.explorerda hata vardır diye operayı yükledim operadada aynı hata geliyor bir tek firefoxda gelmiyor bunun nedeni sizce neden olabilir bilen arkadaslar lütfen yardım etsin..Üstelik bu olay basladıgından beride msn acamıyorum online msn sitelerinden girebiliyorum arkadaslar lütfen yardım edin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...