Arkadaslar kullandiginiz temayi paylasirmisiniz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
galaxyyy06

galaxyyy06

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar kullandiginiz temayi paylasirmisiniz?
evet arkadaslar kullandiginiz vazgecemeyeceginiz temalari paylasirmisiniz ve zahmet olmassa ekran goruntulerinide ;) iste benim kullandigim Smart launcher :



 


-Emre

-Emre

Üye










cm9 neon tema + xperia launcher =)
 
galaxyyy06

galaxyyy06

Üye
    Konu Sahibi
tesekkurler ;) next laucnher hosuma gitti :D
 
-Emre

-Emre

Üye
next çok ram kullanıyor
 
PriZm

PriZm

Üye
Bu arada Next Launcher daha görsel olmasına rağmen go launcher dan daha az ram kullanıyor :) ama bu Go takımını tebrik etmek lazım Launcher'ları çok başarılı :)
 
galaxyyy06

galaxyyy06

Üye
    Konu Sahibi
ben cok begendim kardes gorsel olarak cok guzel kullanimi kolay fakat bi turkce oldummu tadindan yenmez cok tesekkur ederim paylasimin icin ;)
 
4PuNiSHeR

4PuNiSHeR

Üye
evet arkadaslar kullandiginiz vazgecemeyeceginiz temalari paylasirmisiniz ve zahmet olmassa ekran goruntulerinide ;) iste benim kullandigim Smart launcher :



Smart Launcher :) Bunun prosu da var onu da deneyebilirsin kişiselleştirilebilir 3 tane ekran sunuyor widgetları koyabiliyosun ekrana :)
 
galaxyyy06

galaxyyy06

Üye
    Konu Sahibi
prosu zaten ;)
 
-Emre

-Emre

Üye
galaxy w için çok =(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt