Arkadaslar i phone 4g aldım lutfen yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

crazy_dex12

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar i phone 4g aldım lutfen yardım
Sa Arkadaslar Dun Samandıradakı oto pazarına gittim
Benım Elımde çin e71 vardı wifi+tv+java
telefonu i phone ıle takas edıcektım ıkınce el 1 telle
ama dun yaslı 1 amca gordum
3 tane iphone satıyodu
3g 160 tl
4g 180 tl
5g 200 tl
adam dedıkı senın e71 i 100den sayarım
tmm dedım
arlarında en iyisi sekl olarak 4g idi onu aldım
ama 3g ve 5g tv vardı ama 4g deyoktuu
ama wireless java falan 1 suru uygulama vardıı
e 71 verdim adama hemseri gıbı gozuktum allem ettim kallem
ettim e71+ 30 tl verdim 4 g yi aldım
telın arkadısında

Sciphone Inc:2010
Model:c9
850/300/1800/19000MHZ Yazıyor
Oncelıkle Bu telın sebeke yuksek
Ön kamerada var Goruntulu konusulabılırmıı
Ayrıca turkcell wap ayarlarını yaptım ama wireles ayarlarını yapamadım
wireles var ag arıyor buluy baglanıyo ama verı hesaplarında turkcell secılıı ayrıca orda wireless de yok
ayrıca i phone almakla iyimi yaptım lutfen biraz yardım edin
ayrıca telefonu yan tutunca menude yan oluyo ters tutunca menude ters oluyo sensor guzel yanı
seside iyi cıkıyo
ama java farklıı e 71 dekı gıbı loading demıyo
java dıyo 1 de çince bişiler var
oyunları yukluyor yukledıkten sora soruyo acılsın mı dıye ewt dıyom cok guzel oynuyom
ama sora oyunu bulamıyom oynamak ıcın yenıden yukluyom oyun versıyon degıssınmı dıyor
Kusuraa bakmayın biraz uzun oldu ama
Lutfen yardımlarını beklıyorum
hersey ıcın saolun
 


crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
Abicim bu tlefonları hiç kullanmadım inşallah bu telefonlara kalmam. Ama neden alıyorsunuz çin malı çakmaları yaw almayın abicim.. Ben olsam 3310 kullanırım yine almam...
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
e71 i 100 Liraya mi verdin offf
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt