Arkadaşlar Gta Vice City Artık Cepte

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
_arslan_

_arslan_

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Gta Vice City Artık Cepte
Gta Vicecity'nin (.sis) versiyonu güle güle oynayın.

 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: ersantaran, CryDaqqeR, atakan25 ve 14 diğerleri


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
teşekkürler..
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Teşekkürler :oke:
 
_arslan_

_arslan_

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar daha bende denemedim eğer oyun bozuk çıkarsa kusura bakmayın
 
Aziz™

Aziz™

Üye
Teşekkürler :oke:
 

miray77

Üye
sagol kardesss
 
_arslan_

_arslan_

Üye
    Konu Sahibi
Önemli Değil
 
cres557

cres557

Üye
sağol kardeşş:)

--------------- Ekleme ---------------

kardeş oyun yüklenior ama masaüstüne başlamak için simgesi gelmior bize yardımcı olabilrimsn_?
 
isaackleiner

isaackleiner

Üye
Aynen menuye simge gelmior
 
cres557

cres557

Üye
abi konuyu açıp gitmeiyin gözünüzü seweyim yha:(
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
arkadaşlar daha bende denemedim eğer oyun bozuk çıkarsa kusura bakmayın

keşke deneseydin o şekilde paylaşsaydın.. *.sis deyince atladım ama yüklemeden paketin içeriğine bakiim dedim virüs olabilir diye ama maalesef temaymış..:nono:
KONU YANLIŞ YERDE........ bkz.. s60Temaları
 
Genzo *

Genzo *

Üye
Tesekkurler.
 
MuSTaFa..!

MuSTaFa..!

Üye
Olum Bu Oyun Deil Ki Tema..!
 
merdemyar

merdemyar

Üye
Tesekkürler...
 
cerkez1994

cerkez1994

Üye
Beyler oyun değil tema
 

xlc

Üye
Arkadaşlar lüften denemeden koymayın şu oyunları!
 
_arslan_

_arslan_

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bende denemeden koydum oyunu ama temaymış herkesten özür diliyorum.
 
boxer260

boxer260

Üye
kardeş masüstünde yoksa bir file meneger ile oyunun apps-ına ulaşabilirsin istersen bi dene:hmmm
 
futbol123

futbol123

Üye
teşekkürler
 
O-Xan

O-Xan

Üye
Oyun değil tema..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt