berkcombil
Üye
Arkadaşlar Eski BADAcıya Bir Yardım Lütfen
Geçen sene waveler 999'a satılırken ben 2.elini 650'ye görünce hemen atlamış ve BADA serüvenimi başlatmıştım.Şubatta ise Galaxy S'e geçtim ve halende onu kullanıyorum fakat onu bırakıp şimdi wave 2'ye geçmem gerekli.Ben BADA'yı bıraktığımda en son 1,2 idi versiyon.Şimdi 2 çıkmış Samfirmware.com sağolsun
Siz kullanananlar ne öneririrsiniz.En güncel BADA 2'yi mi kullanmalıyım yoksa sizlerinde çok beğendiği ve stabillik bakımından en iyi olan 1.2 versiyonlu bir firmware mi?Ayrıca telefonunuz için hangi uygulamaları kullanıyorsunuz?Bir yardım hadi şu eski waveci kardeşinize.....
Siz kullanananlar ne öneririrsiniz.En güncel BADA 2'yi mi kullanmalıyım yoksa sizlerinde çok beğendiği ve stabillik bakımından en iyi olan 1.2 versiyonlu bir firmware mi?Ayrıca telefonunuz için hangi uygulamaları kullanıyorsunuz?Bir yardım hadi şu eski waveci kardeşinize.....
