toprakgunes
Üye
arkadaslar cokmu zor soru sordum????
1----arkadaslar bende almanyadan alınan samsung galaxy s9000 var versıyon 2.1 ben bunu 2.2 cıkarmak ıstıyorum samsung kıes guncellensınmı dıye soruyor hayır dedım cunkı dedıklerıne gore turkcellın romunu yukluyormus ve bırcok seyden mahrum kalabılırmısım boyle bısey varmı?
2-----eger varsa bana tavsıye edebılıcegınız baska bır yukleme seklı varmı?(nerden ındırıp nasıl yuklerım)
3----- son olarak 2.2 gectıgımde telefonumdakı yuklu uygulamalar sılınecekmı? cok soru sordum bılıyorum ama yogun calısma tempomdan dolayı cok sık gıremıyorum yardımcı olacak arkadaslarıma sımdıden tesekkurler !!!!!!!!!
2-----eger varsa bana tavsıye edebılıcegınız baska bır yukleme seklı varmı?(nerden ındırıp nasıl yuklerım)

3----- son olarak 2.2 gectıgımde telefonumdakı yuklu uygulamalar sılınecekmı? cok soru sordum bılıyorum ama yogun calısma tempomdan dolayı cok sık gıremıyorum yardımcı olacak arkadaslarıma sımdıden tesekkurler !!!!!!!!!
YARDIMLARINIZI ACİL BEKLİYORUM!!!!!!!!!
)