arkadaşlar çok çok çok avil 30 dk m var

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
fre@k@zoid

fre@k@zoid

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar çok çok çok avil 30 dk m var
arkadaslar n73 telefonum var ve n80le takas istiyorum

acaba n80 de navigasyon kullanabilirmiyim yani yerel kendi içinde navigasyonu varmı ozelliklerinde navigasyon yazıyor ama

acaba takasa girmelimiyim

cok acil cvp verin lütfen
 
masterayfox

masterayfox

Üye
n80 le takasa değmez
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt