Arkadaşlar çok acill bakın telefon öldü galiba!!!!!!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
LimePie

LimePie

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar çok acill bakın telefon öldü galiba!!!!!!!!
telefonum n95 8gb downgrade yapıyım derken jafla tam bitiyordu sonunda phone not found hatası verdi telefonu çıkartım ve açmaya çalıştım titriyor beyaz ekran gelio ama sonra kapanıyor acill yardım arkadaşlar :ağlarım:
 


Adilx05

Adilx05

Üye
Baştan Flash Atman Lazım :oke:
 
nino4u

nino4u

Üye
Ph0nex le kurtar bence
 
LimePie

LimePie

Üye
    Konu Sahibi
nasıl kardeş biraz açıklarmısın ???
 
Adilx05

Adilx05

Üye
Yeni versiyon yükleyecen sitede var Phoenix diye program olması lazım :oke:
 
LimePie

LimePie

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar yardımlarınız için sağolun telefoncu halleti işi 25 tlye olsun n95 için değer:oke:
 
olivetti

olivetti

Üye
neyse geçmiş olsun :)
 
LimePie

LimePie

Üye
    Konu Sahibi
sağolasın dostum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt