bcokmar06
Üye
Arkadaşlar ÇOK ACİL Yardım Lütfen Bakın :(
Merhaba Sayın Maxicep Üyeleri,
Arkadaşlar 1 saat önce yaptığım yükseltme ile ilgili 2 soru sormak istiyorum izniniz olursa
1.si Ben sürümü Windows XP'den Vista'ya yükselttim ama açlışta hangisini seçeceğimi soruyor, eski sürümü seçtiğimde bir .dll dosyasının olmadığını söylüyor. Acaba XP'yi (eski sürümü) nasıl kaldırabilirim??
2.si Doğal olarak XP'nin herşeyi D bölümüne aktarılmış "biçimlendirme yapmıyor" bende elimle tek tek siliyim dedim bazılarını silebildim ama çoğunda izin istiyor tabi XP'ye giremediğim için izin mizin veremiyorum
Acaba D bölümünü direk sıfırlayacak bir şey var mı ?
Lütfen yardım edin
Hepinize teşekkürler Saygılar,, iyi akşamlar
--------------- Ekleme ---------------
offf bilen yok mu

Arkadaşlar 1 saat önce yaptığım yükseltme ile ilgili 2 soru sormak istiyorum izniniz olursa

1.si Ben sürümü Windows XP'den Vista'ya yükselttim ama açlışta hangisini seçeceğimi soruyor, eski sürümü seçtiğimde bir .dll dosyasının olmadığını söylüyor. Acaba XP'yi (eski sürümü) nasıl kaldırabilirim??
2.si Doğal olarak XP'nin herşeyi D bölümüne aktarılmış "biçimlendirme yapmıyor" bende elimle tek tek siliyim dedim bazılarını silebildim ama çoğunda izin istiyor tabi XP'ye giremediğim için izin mizin veremiyorum
Acaba D bölümünü direk sıfırlayacak bir şey var mı ?Lütfen yardım edin

Hepinize teşekkürler Saygılar,, iyi akşamlar
--------------- Ekleme ---------------
offf bilen yok mu

