arkadaşlar bundan sonra buraya dosya upload edelim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ßurçiN

ßurçiN

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bundan sonra buraya dosya upload edelim
bilindiği gibi rapidshare en fazla 100 megabyte kadar izin veriyor ...
Ama megauploadda ise en fazla 500 megabyte 5 partı tek linkte toplayabilirsiniz..
lütfen bunu bir rekalm olarak algılamayın:oke:
 


Catty

Catty

Emekli Yönetici
TEŞEKKURLER ARKADASIM AMA BENCE KIMSE RAPİDDEN VAZGECEMEZ GIBIME GELIYOR:oke:
 
Atakan

Atakan

Üye
ama caldere rapid share upload her zaman daha popüler ve rapide upload daha kolay olacaktır
 
Nazy

Nazy

Üye
RapidShare Çok Hızlı
Bu yüzden tercih ediliyor
Megaupload ile 100MByte ı indirene kadar
RapidShare ile 500MByte indirile bilir
 
snacker

snacker

Üye
RapidShare Çok Hızlı
Bu yüzden tercih ediliyor
Megaupload ile 100MByte ı indirene kadar
RapidShare ile 500MByte indirile bilir

çok doğru nega

--------------- Ekleme ---------------

pardon nazy diecektim:)
 
sakarya:zekit

sakarya:zekit

Üye
Rapid in tahtı kolay kolay yıkılamaz 1 GB yapsalar nafile
Ama rapid den hem daha kolay hemde daha hızlı yaparlarsa ki olamıyacakları kesin belki olur...
 
ibrahimismail

ibrahimismail

Üye
speedy share daha güzel tıkla indir
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
snapdrive da çok hızlı ve harika
bilginize...
 
AmbaSSad0R

AmbaSSad0R

Üye
derim başka dermiyim bilemem :D:D:D
 
ademvehavva

ademvehavva

Üye
sky drive de güzel emme 50 mb mış sınırı
 
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Onu bunu bırakın en güzel upload.gen.tr 100 mb üye olunca yüklediğin dosyaların hepsine kendi üye sayfandan ulaşabilirsin dosyalarda silinmez böylece diğerlerinde belli bir süre sonra link ler oluyor
umarım yardımcı olmuşumdur.

--------------- Ekleme ---------------

Ama bu sitelere gerek yok aslında yöneticiler yükleme yetkisi verseler hem daha hızlı olur hemde sorunsuz olur mesela dosya yükleme siteleri belli bir süre sonunda dosyaları siliyor bu yüzden sitede bir sürü boş ve sıkıntılı konu meydana geliyor site kalite amaçlı herkese bu yetkiyi vermiyor ama bu konuyuda unutuyor.

Hattimi aştıysam özür dilerim.Ama gerçek bu yöneticilerin bir daha düşünmelerini rica ediyorum. Saygılarımla.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt