Arkadaşlar bu tablet nasil sizce

    Konu Sahibi
Arkadaşlar bu tablet nasil sizce


BU NASIL Bİ LİNK ARKADAŞ :d BİŞİ SORCAM BEYLER ANLAYANLAR CVP YAZSIN BU TABLETTEKI EKRAN KARTI VE İŞLEMCİ NASIL BU İŞLEMCİ CİFT CEKİRDEKMİ BİDE A9 RK3066 İLE PERFORMANS FARKI NE KADARDIR SİZCE ŞİMDİDEN TŞKKRLER.
 
alırsın donar kasar takılır hiç birşey yapamazsn.. bizdede var 2-3 tane dandik tablet iğrenc ötesi sakın sakın tavsiye etmem.. 100 lirada vermem böyle tabletlere..
 
Mobee tabletleri şimdiye kadar gördüğüm ürünleri sorun çıkarmamıştır.Fakat Mobee'nin daha üst modellerine bakabilirsin,ben kullandım arkadaşta hiç sorun çıkarmıyor dokunmatiği falan yağ gibi.
 
Bence şu ürünü al 2 çekirdekli;
 
    Konu Sahibi
kardeşim 400tlye kadar tablette bütcem var bu 9inc cıft cekırdek oldugundan fiyatıda iyiymiş onan yazmıstım 400tlye onerınızvarmı tblet cıft cekırdek ekrankartı 4 cekrdekli 10inch 9.7de olabilir sarjı 6-8 saat arası giden varsa ltfn yazın sagolun.D
 
Kardes 500 tln8n altinda adam gibi tablet yok piyasada alirdin hep sorun olur. Bütçeni bira daha zorla
 
    Konu Sahibi
500tl hangi tablet pc onerindir kardeş online sitelerden almam gold fln filan ordan alirim giderek
 
Çin malı tabletlere pek bulaşma derim...merağını giderirsin fakat uzun süreli kullanımda tabletten nefret edersin...Tavsiyem biraz daha para biriktirip nexuz 7 al...
 
Bende nexus 7 onerecekt8m.internrtte 450ye bile var goldda da 550 yi geçmez
 
polypad 7508 veya 7708 bak ips ekran 1.5 ghz çift işlemci 1 gb ram 1280*800 çözünürlük ekran kibar cebe sığar android 4.1 serviside var veya 8208 bu 8 inç yalnız