arkadaşlar bir bakar misiniz?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
arkadaşlar bir bakar misiniz?
root yapmak garanti dışına çıkarır mi cihazı..ve root yapıldıktan sonra nasıl çıkılır
 

klongs

Üye
garanti dışına çıkarır unroot ile root kaldırılır
 

mancukya

Üye
root yapan programlar genelde unrootda yapiyor demek.
 
    Konu Sahibi
iyi de bu unroot programını yüklediğimde süper user uygulaması mi kalkiyor telefonu servise vereceğim onu görürlerse zaten yandık
 
herhangi bir rom yüklemediyseniz telefonu recovery mode da açıp ses açma+home+açma/kapama tuşlarına aynı anda basarak wipe data/factory reset yaparak fabrika ayarlarına döndürmeyi deneyin ozaman unroot olup superuser uygulaması kalkmış olur.rom yüklediyseniz servis eski roma dönseniz dahi anlayacaktır.
 
    Konu Sahibi

1.6di telefon arkadaş 2.1 yüklemiş şimdi ise 2.1 lg gt540in yasal sürümü yayımlamış çünkü..şimdi bu durumda rom yüklemiş diyebilir miyiz..rom oluyor bu dhmi sonuçta
 
odin programi ile bilgisayardan yaptıysa servis rom yüklenmiş olarak görür sanırım bir forum sitesinde okuduğum şeyi dile getirmek istiyorum bu telefonun garanti dışına çıkması olayı için
bu sorunla karşılaşan 2 kişiye denk geldim ikisi de hem rom hem root yapmıştı ve telefonları bir hatadan dolayı açılmıyordu servis ikisinede garanti konusunda olumsuzluk çıkarmamış telefonlarını kullanılabilir şekilde teslim etmiş..
 
    Konu Sahibi
ben 2.1 sürümün olmasından çekinmiyorum da root olması beni biraz şüphelendiriyor
 

-efşan

Üye
root atmak sadece yazılımsal olarak garanti sorunu çıkarır dostum. Donanım sorunlarında garanti devam eder.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...