arkadaşlar bi el atabilirseniz sevinirim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
albarakal

albarakal

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bi el atabilirseniz sevinirim
1).Ben Samsung Wawe 525 Kullanıyorum Samsung Kiestten indirdiğim herşey menüye gidiyor oyun indirdim bugün menüye gitti deli oldum oyunlar bölümüne gitmiyor Menüyü düzenle diyorum ama oda sade yerlerini değiştiriyor kiestten indirdiğim tema aoyun vb. gibi şeyleri nasıl bir klasöre yada var olaan bir klasöre taşıyabilirim?

2).Birde internetten youtube dışında videoları indirmeden izlemek istiyorum örneğin dailymotion gibi yaada filim sitelerinden filim izlemek istiyorum bunun için program yada benzeri şeyler varmı?:bilmm:bilmm


Şimdiden Çooookkk Teşekkürler
 


harun22

harun22

Üye
1. sorunu telefonu kullanmadığım için cevaplayamıyorum.
2. soruya gelince sanırım Bada 2.0 ye güncelleyince tam flash desteği geliyormuş. Yani 2.0 güncellemesini yaparsan izlersin.
 
  • Beğen
Tepkiler: albarakal
albarakal

albarakal

Üye
    Konu Sahibi
Nasıl Güncelliyeceğim Hakkında Biraz Bilgi verebilirmisin
 
harun22

harun22

Üye
Bada kullanmadım bilmiyorum. yanlış bilgi vermek istemem. Forumun Bada bölümünde öğrenebilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: albarakal
albarakal

albarakal

Üye
    Konu Sahibi
Sağol

----------Eklendi @ 21:23:47 ---------- Yazıldı @ 20:57:12 ----------

Bada Bölümünde bulamadım Benim telin bada sürümü bada 1.1
 
harun22

harun22

Üye
İsmi Bada ile ilgili olan bir konu açarsan arkadaşlar bilgilendirir seni. :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: albarakal
albarakal

albarakal

Üye
    Konu Sahibi
Sağolasın Teşşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt