Maxis_
Üye
arkadaşlar bi dk zmn ayırabilir misiniz??
arkadaşlar maxicep.cpm ii güzel fakat forumda kaç saat kalmışız bununlar ilgili bi bölüm varmı merak ettim. . . şimdi bu zamana kadar forumda kaç saat kaldığımı merak ettim bn. . . bu mesajı okuduktan sonra eminim sizlere merak ettiniz. . .bn başka bi sitedede çalışmalarda bulundum orada kaç saat kalmışız forumda profilinde yazıyordu. . . burada aradım bulamadım. . .
sormak istediğim bu kaç saat kalmışız muhabbeti gerekli mi gereksiz mi??
bu arada bundan sonra bu uygulama foruma eklenebilir mi??
saygılar mamihakan. . . tüm kardeşlerime okuduğu için teşekkürler
sormak istediğim bu kaç saat kalmışız muhabbeti gerekli mi gereksiz mi??
bu arada bundan sonra bu uygulama foruma eklenebilir mi??

saygılar mamihakan. . . tüm kardeşlerime okuduğu için teşekkürler



