arkadaşlar bi dk zmn ayırabilir misiniz??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Maxis_

Maxis_

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bi dk zmn ayırabilir misiniz??
arkadaşlar maxicep.cpm ii güzel fakat forumda kaç saat kalmışız bununlar ilgili bi bölüm varmı merak ettim. . . şimdi bu zamana kadar forumda kaç saat kaldığımı merak ettim bn. . . bu mesajı okuduktan sonra eminim sizlere merak ettiniz. . .bn başka bi sitedede çalışmalarda bulundum orada kaç saat kalmışız forumda profilinde yazıyordu. . . burada aradım bulamadım. . .

sormak istediğim bu kaç saat kalmışız muhabbeti gerekli mi gereksiz mi??

bu arada bundan sonra bu uygulama foruma eklenebilir mi??:aha:

saygılar mamihakan. . . tüm kardeşlerime okuduğu için teşekkürler:sarıl:
 


&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
istatistiklere gir bak en iyisi.
 
Maxis_

Maxis_

Üye
    Konu Sahibi
bana 3 saat demiş. . .bnm ömrüm burada geçti ne 3 saati. . . ;))
hmm nese maxicep kalbimizde. . . :aha:

--------------- Ekleme ---------------

codey profilinde şarkı çalıyor ya bnde araştırdım dio ki çalmasını istediğiniz şarkının tam urlsini girin bu nasıl oluyo anlamadım. . . ;)
 
kendal_47

kendal_47

Üye
ilginç
 
Maxis_

Maxis_

Üye
    Konu Sahibi
ilginç olan ne ki???. . . ;)
 
Maxis_

Maxis_

Üye
    Konu Sahibi
teşekkür ederim bişeler yaptık az önce. . . nasıl olursa nasıl olur, ii olursa ii olur. . . ;))
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
:oke:
 
Denetim_Masası

Denetim_Masası

Üye
istatisliklere baktım ama kendimi göremedim :)
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
bana 3 saat demiş. . .bnm ömrüm burada geçti ne 3 saati. . . ;))
hmm nese maxicep kalbimizde. . . :aha:

;)

aylık göstergedir onlar toplam geçirdiğin saat yazmaz. aylık sıfırlanır ve yenilenir:oke:
 
Denetim_Masası

Denetim_Masası

Üye
arama yaptım ve bu ay 6 Saat 15 Dakika
aralık 2010 6 saat 17 dakika

yazıyor ama daha çok kaldım ben.. neden böyle yazıyor anlamadım :)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Sadece bu ay girdiğiniz süre oraya işlenir. Her ay sonu liste sifirlanir. Şimdiye kadar attığınız toplam mesaj(oyun ve gereksizlere bölümü dahil) ise mesaj istatistiklerinden öğrenebilirsiniz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt