turko9999
Üye
Arkadaslar beni cileden cikaran sorun
arkadaslar lutfen yardim edin. Pcyi yeniden baslatinca no bootable device seklinde hata verdi. sirasiyla xp ve w7 kurdum. Kurulum yapilirken hdd ler gozukuyor ama pc acilirken no bootable device diye hata veriyo. 2 partition var 1.de dunya kadar belgem var. dolayisiyla sadece 2ye format atabildim. Bu arada pc dell inspron 6400. Tum telefonun yedegi flan da icinde lutfen yardim.hdd Kablosuyla ilgili sıkıntı yok olsa xp kurulurken hdd bagla diye sorardi. Gparted ile kurtarmaya calistim onu da yapamadim. off off off...
