Arkadaşlar bende Windows xp 32 bit var ben windows 7 yüklersem format atmış gibi olurmuyum? yani windows cp 32 bittekinlern kökü vb. gibi şeyleri kalırmı?
yok arkadaşım ben sıfırdan başamak istiyorum bana yardım edebilirmisin?bide benim bilgisiyar 10 yıl önce dayım göndermiş başka ülkeden çok kasıyor baya virüs bulaşmış heralde ben format atacaktım ama atamadım windows 7 yüklersem fornat atmış gibi olurmuyum?
yeni sistem kuracaksın kısaca, bu da format sayılır. Herşeyi silmek istiyorsan pc açılırken cdyi tak cdden önyükleme için bir tuşa vasın vb birşey yazacak bastıktan sonra kurulum sana yardımcı oluyo