Arkadaşlar bana yardımcı olursanız sevinirim şimdiden tşkler

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Fakoist

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar bana yardımcı olursanız sevinirim şimdiden tşkler
aRKADŞLAR BEN SAMSUNG F480 KULANIYORUM MOBİL HER SİTEYE GİREMİYORUM MESALA M.GOOGLE GİRİYORUM ARAMA BOŞLUGUNA ARAYİCAGIM BİLGİ YAZIYORUM VE ARA TIKLIYORUM VE HİÇ BİŞEY GELMİYOR EKRANA SADECE BAD Request yazıyor Bunu düzelmem için yardınızı bekliyorum şimdiden saygılar

--------------- Ekleme ---------------

yardımızın bekliyorum arkdaşlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt