Arkadaşlar Bana OFW Yapabilirmisiniz.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

potman55

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Bana OFW Yapabilirmisiniz.
Arkadaşlar biliyorum kızacaksınız o kadar bilgi var bur da sıfırdan her şey olur ama ben bir kere kalkıştım yapamadım işin içinden çıkamadım sizden yardım bekliyorum ben sadece 5800 kendi yazılımındaki gereksiz uygulamaları silinmiş bir ofw istiyorum yani yardım haritalar vsvs bunu bana yapabilecek bir arkadaş varmı?
 


hikmet366

hikmet366

Üye
c6 portlu olsa olurmu
 

potman55

Üye
    Konu Sahibi
c6 olunca ne oluyor biraz cahilim bu konularda :)
 
hikmet366

hikmet366

Üye
ana ekrana 6 tane widpget ekleyebiliyorsun
 

potman55

Üye
    Konu Sahibi
he ama ofw olursa iyi olur orjinali seviyorum sizin için sıkıntı olmaz herhalde :)
 
Beşiktaşlı24

Beşiktaşlı24

Üye
aslına bakarsan dediğin 2 dakikalık iş internete upload etesi zor oluyor
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface
nefrt

nefrt

Üye
Al sna OFW :D

linki verdim ama yazan yere cepmod nokta com yazın yetr :D
reklamdan dolayı açmıyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
...
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
tek dezavantajı t9 bozuluyor sırf bu nedenden kullanmıyorum geri herşeyi güzel :) hocam ofw editler var 5800 için onlara bak
 
x-scarface

x-scarface

Üye
Canını sıkma oğuzhanım seni çok iyi anlıyorum neye sinir olduğunu da :)
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
çok sağol Aras abi :sarıl:
 

potman55

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar yardımcı olan olmayan herkeze çok teşekkür ederim bulunduğum yerde internet yok telefondan yazıyorum eve gidince hemen bakacam tekrar sağolun sağlıcakla kalın:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt