Arkadaşlar baba oluyorum .... ( DiaBLoS )

Arkadaşlar , kız babası olacağımı öğrendim . Müthiş bir duygu vallahi .
Son 3 ayımız kaldı . Hayırlısı ile elimize alırız inşallah ...

Sevgiler .

Hocam Allah anali babali buyutsun sağlıklı sihhatlo olsun inşallah tebrik ederiz
 

Buğra

Admin
Allah analı babalı büyütsün

tebrik ederim abi
 

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Allah razi olsun arkadaslar . Teşekkür ederim .
Amin , insallah
 
Tepkiler: Buğra

phasan

Üye
Allah analı babalı buyutsun
 
Tepkiler: DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Sagolasin , cok teşekkürler .
Amin , insallah .
 
Tepkiler: phasan

lolaman

Üye
Allah analı babalı büyütsün sağlığı yerinde olsun inşallah.Büyürken de büyüdükten sonra da sizi kıracak hareketler yapmayacak terbiyeli saygılı dürüst biri olur inşallah...
 
Tepkiler: DiaBLoS ve phasan

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Amin , Allah razi olsun . İnsallah .
Teşekkür ederim .
 
Arkadaşlar , kız babası olacağımı öğrendim . Müthiş bir duygu vallahi .
Son 3 ayımız kaldı . Hayırlısı ile elimize alırız inşallah ...

Sevgiler .
Hadi allah analı babalı büyütsün senin adına sevindim
 
Tepkiler: DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Eyvallah .
Çok sagol . Allah razi olsun .
 
Tepkiler: BrainHacker

Tuna-TR

Üye
Hayırlı olsun tebrikler
 
Tepkiler: DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Allah razi olsun , teşekkürler kardeşim.
 
Allah bize de nasip eder inşallah. Hayırlı evlat olmasi dileği ile
 
Tepkiler: DiaBLoS

UpOneTR

Üye
Hayırlı olsun
Allah analı babalı büyütsün

Lütfen sadece para verip okutup büyütmeyin swvin konuşun arkadaş da olun
 
Tepkiler: DiaBLoS

phasan

Üye
Benım cocugum ıyı bırı olsun istıyorsanız cocugunuzu hıc dovmeyın ve ondan esırgemeyın sevgınızı
 
Tepkiler: DiaBLoS ve hasan3472ty

Murat Alper

Moderator
Allah analı babalı büyütsün
 
Tepkiler: DiaBLoS

Oğuzhan

Üye
Ali abi ya... Çok sevindim valla. Allah uzun ömür versin inşallah.
 
Tepkiler: DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Allah razi olsun arkadaşlar güzel temennileriniz icin .
Hep güzel bir evlat yetistirme hayali ile yasadim . İnsallah bunu basaracagim .
 
Tepkiler: Invoke, Dede ve Oğuzhan