arkadaşlar 6600 hakkında yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

3333t

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar 6600 hakkında yardım
bende nokıa 6600 var.50 m ilerde kuzenimin evi var.Kuzenimde leptop aırties modem var ben oınun modemine telden bağlanıp telden internete girebiliriyim bu konuda hiç bilgim yok
 
nokia 6600 classic ile bu dediğin olay imkansız.Nokia e63 e65 N95 N80 N97 gibi bir telefonun olsaydı bağlanabilirdin.ama 6600 ın üretildiği zamanlarda wifi bile yoktu o özellik yok yani kardeşim iyi günler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...