arkadaşlar 5800a format atınca tl gidiyor mu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
arkadaşlar 5800a format atınca tl gidiyor mu
birisinden duymuştum böyle böyle diye doğru mu acaba ? Fabrika ayarlarına dönünce de gider mi ?
 
nokia ya mesaj gönderimi yaparsa gider
 
    Konu Sahibi
hard atınca gidiyo dediler. Fabrika ayarlarına geri dönünce gidiyo mu
 
asıl oyle gider ben kendi takozlarıma çok attım hiçbirşey olmadı kardeş.
 
    Konu Sahibi
usta bi de ben eskiden youtube mp3 dönüştürücüden müzik falan indiriyodum sıkıntı yoktu. Geçenlerde benim kuzen fabrika ayarlarına geri döndü şimdi hem inmiyo hem de ö,ç,ı gibi harflerde soru işareti çıkıyo. O nedendir
 
orasını bilmiyorum ama türkçe karakterleri görmez.
 

ByKatre

Üye
Gider yaw 580 ama bazı cfwlerde bu Iptal Durumunda
 
Ben 40-50 kere format attım gidiyor kardeş Diyor ki Nokia Ovi Mağazasından yararlanabilirsiniz diyor ve tamam butonu geliyor başka buton yok mecburen tıklıyorsun ve 0.50 kuruş gidiyor
 

Atacan-

Üye
Formolü var ya mod atacaksınız..
Yada böyle bişeyden anlamıyorsanız.
Telefon açılır açılmaz power tuşuna basıp hatsız modda açacaksınız telefonu..Sonra telefon kendine gelince genel konumuna alın yola devam
Fakat her telefon kapataşınızda hatsızda kapatın.Genel konumunda unutup telefon kapatırsanız yine sms gönderme mesajı gelir.
 
buna benzer başka bir formül de var. ovi ekranı gelsin mesaj göndersin sağ üst tarafta mesaj gidiyor işareti çıkınca hızlı bir şekilde kapat tuşundan veya ekrandaki genel tercih yazan yere tıklayarak telefonu hatsız tercihe alın daha sonra mesajlardan giden mesajlara tıklayıp mesajı iptal edin Telefonu normal kullanın
 

Atacan-

Üye

Senin yöntem 10 / 1 Tutar
Çok hızlı olmak lazım ve şebekenin az çeken ortamında bulunmak lazım :-)
 


Senin yöntem 10 / 1 Tutar
Çok hızlı olmak lazım ve şebekenin az çeken ortamında bulunmak lazım :-)
valla ben orjinale döndüğümde bunu uyguluyorum. Aslında çook hızlı olmak gerekmiyor hızlı olsan yeterli
 

Atacan-

Üye
Çömezken sms gönderme modu yoktu elimde
Ofw ile ufak tefek kendi çapımda modlamalar yaparken senin dediğini 1 kere yapabildim..
Sonra baktım olmuyor her mod attığım da 50 gidiyordu çatır çatır hatsıza alıp tel açıldıktan sonra hatlı tercihe alıyordum.
Sülüman hoşÇAKAL.!!!
 
nokiaya attığı mesajdan dolayı 40 kuruş gidior hard formatta.
gerçi ben en son attıgımda -8.41 tl olduğu için gitmemişti
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...