Arkadaşımızı kutluyorum...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

maxibrk

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşımızı kutluyorum...




Yorumu size bırakıyorum arkadaşlar...
(Yanlış anlamayın. Şikayet değil)
 
Tepkiler: Lina_TR

Lina_TR

Üye


Arkadaş site adına çok çalışıyor. Onu tebrik ediyorum. Saten bu yüzden ayınüyesi. Aktifliğinin devamını diliyorum!
 

EroL

Emekli Yönetici
yesede klavye üzerinde yiyodr
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Teşekkürler burak adıma konu açtığın için ama bu konu kapatılır bence ... Çünkü geçici olduğu için
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Gereksiz ve deneme mesajlarına taşınabilir belki lina
 

Lina_TR

Üye
Yapman gereken maxikutlamalara girip orda TuRkiShCowboy' kutluyorum diye konu açman. Bu konunda görüş bildirmemişsin ilk bakışta sanki bir şikayet mesajı gibi duruyor. Yani Konu yanlış yerde, konuyu açış biçimi iyi değil. Bunlar benim önerilerim.
 

maxibrk

Üye
    Konu Sahibi
Puff. Naptım ben yaa
 

Lina_TR

Üye
Puff. Naptım ben yaa
Hey hey üzülmene gerek yoktur! Hepimiz sitedeki ilk zamanlarımızda böyle konular açıyoruz. Ben eski konularımı araştırıp gülmekten ölüyorum Konun o kadarda kötü değil. Şimdi konuyu düzenleye tıkla gelişmiş de başlığı düzelt sonra içeriği yönetici arkadaşlar konuyu taşıyacaktır.
 

maxibrk

Üye
    Konu Sahibi
İsmini değiştirdim. Şimdi Maxi-Kutlamalar'a taşınabilir galiba..
 

Lina_TR

Üye
Şimdi konunun kaderi belirlenicek
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...