maxibrk
Üye
-
Konu Sahibi
-
Bende anlamadım şikayetmi yoksa tebrikmiNe bu şimdi?
Ben de öyle düşünüyorumArkadaş site adına çok çalışıyor. Onu tebrik ediyorum. Saten bu yüzden ayınüyesi. Aktifliğinin devamını diliyorum!
Yok yahu ne şikayetiBende anlamadım şikayetmi yoksa tebrikmi
Allah bilir kaç bardak ayran dökmüştür klavyeyeyesede klavye üzerinde yiyodr
Katılıyorum yada taşınırTeşekkürler burak adıma konu açtığın için ama bu konu kapatılır bence ... Çünkü geçici olduğu için
Ne yapmalı.... ?Katılıyorum yada taşınır
Gereksiz ve deneme mesajlarına taşınabilir belki lina
Puff. Naptım ben yaaYapman gereken maxikutlamalara girip orda TuRkiShCowboy' kutluyorum diye konu açman. Bu konunda görüş bildirmemişsin ilk bakışta sanki bir şikayet mesajı gibi duruyor. Yani Konu yanlış yerde, konuyu açış biçimi iyi değil. Bunlar benim önerilerim.
Hey hey üzülmene gerek yoktur! Hepimiz sitedeki ilk zamanlarımızda böyle konular açıyoruz. Ben eski konularımı araştırıp gülmekten ölüyorumPuff. Naptım ben yaa
İsmini değiştirdim. Şimdi Maxi-Kutlamalar'a taşınabilir galiba..
Maşallah...
Konuya istersen bunlarıda ekle
MaxiCep.Com - Smileyler
MaxiCep.Com - Smileyler
http://www.maxicep.com/online-istatistikleri.html
Ve belirlendiKonu uygun bölümde..
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?