Arkadaşıma hediye telefon alıyorum öneriniz ??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kubilay054

kubilay054

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşıma hediye telefon alıyorum öneriniz ??
Bir arkadaşımız 6 senedir renksiz ekran bir telefonu var onu kullanıyor ona iyi bir doğum günü hediyesi vermek istiyoruz telefon almayı düşündük android telefon istiyor 800 TL Max olmak üzere önerilerinizi bekliyorum :tşk:
 


anılbaran

anılbaran

Üye
Xperia sola
 
Never_Back_Down

Never_Back_Down

Üye
ilk olarak böyle bir düşünce için seni tebrik ediyorum kardeşim soruna gelirsek
Xperia Sola tavsiye ediyorum eğer samsung düşünürseniz ace 2
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
xperia sola veya ace 2 ama sonylerin sar değeri çok yüksek oluyor
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Arkadaşın aradı dedi ki ben telefon istemiyorum benim yerime Furkan'a al :eller:
 
kubilay054

kubilay054

Üye
    Konu Sahibi
Kerim.

Kerim.

Üye
Vay be helal olsun cok guzel dusunmussunuz:)ben biraz bekleyin s3mini alin derim ama bekleyemezsiniz sanirim.neyse ace2 almayin.sola olabilir saglam telefondur:)
 
restmod

restmod

Üye
galaxy ace 2 güzeldir o fiyata :oke:
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
800TL'ye biraz araştırırsanız 1-2günlük bi S2 bulabiliesiniz ama hediye de 2.el olmaz ki öyle olunca S3Mini tavsiye ederim hoş cihaz :oke:
 
kubilay054

kubilay054

Üye
    Konu Sahibi
S3 mini hafta sonu teknosada indirime giriyormuş alabiliriz tesekkurler :)
 
Buraxlive

Buraxlive

Üye
biraz daha kıyak yapıp s3 mini öneririm kesinlikle :)
 
kubilay054

kubilay054

Üye
    Konu Sahibi
850 diye duydum ama 899 olacak falan diyorlar
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Oo cok iyi kacirmayin.850 ise
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt