neredeyse 2 yila yakındır işlemcimi 186 mghz te kullanıyorum e bir ısınma nede başka bir sorun yaşadım. ramimde 16mb ve c 12mb tek yapman gereken telefonuna pact atmak- bir cok frimwarede standart olarak gelioyor bu tarz yazılımlar- bende herhangi bir sorun olmadı ama sadece aynı işlemi yapan 4 arkadaştan birinin flashı yandı 20 ytl lik bir hurda sx1 ve günler süren büyütecler altında legimler ile düzeltildi . özellikle çoklu işlem yada 500-600 mp3 listelerde dolaşırken binlerce dosya içeren klasörlere girip çıkarken rahatlama bariz şekilde oluyor hatta menuye basıp açarken bile farkediyorsun. zaten bir cok fw kart okuma hızınıda editliyor tavsiye ederim denemeni