Ardaya piyango (Barcelona Takipte)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ardaya piyango (Barcelona Takipte)
İspanyol As gazetesinin muhabiri Moises Ullises, Barcelona’nın, sürekli sakatlanan Henry ile devre arasında yollarını ayırarak Galatasaray’ın milli yıldızını kadrosuna katabileceğini iddia etti

Galatasaray kaptanı Arda Turan, ligin devre arasında Barcelona’ya transfer olabilir. Bu iddia, İspanya’nın en önde gelen spor gazetelerinden As’ın muhabiri Moises Ullises tarafından gündeme getirildi.
Milliyet’le temasa geçen muhabir Ullises, Barcelona’nın uzun süredir yakın takibe aldığı Arda için Galatasaray’a resmi teklif yapabileceğini bildirdi. Ullises, Katalan ekibinin, Fransız yıldız Henry’nin dizindeki sakatlığının sürekli nüksetmesi nedeniyle ligin devre arasında Arda’yı kadrosuna dahil etmeyi ciddi şekilde gündemine aldığını ifade etti.
Barcelona yönetiminin geçen hafta yaptığı toplantıda Arda transferinin uzun uzun konuşulduğunu belirten Moises Ullises, Galatasaray Teknik Direktörü Frank Rijkaard’ın da bu durumdan haberdar olduğunu savundu.
Bu arada Türkiye Süper Ligi maçlarını naklen yayınlayan ve ağırlıklı olarak Galatasaray’ın karşılaşmalarına yer veren İspanyol Canal+ televizyonu da, Arda’nın, İspanya’ya gelmesi halinde hiç yabancılık çekmeyeceğini kaydetti. Milli yıldızın büyük bir yetenek olduğunun altını çizen İspanyol yorumcular, transferin gerçekleşmesi halinde hem Barcelona’nın, hem de Galatasaray’ın bundan fayda sağlayacağını dile getirdiler.
Öte yandan Arda Turan, Barcelona’ya transfer olursa yabancı futbolcu statüsünde sayılmayacak. Bilindiği gibi İspanyol Futbol Federasyonu’nun, Nihat Kahveci ve Rüştü’ye Avrupa Birliği statüsü vermesi nedeniyle bütün Türk oyuncular bu hakkı elde etmişti.
 
  • Beğen
Tepkiler: genmex


DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ben bu habere :ehe:ehe

Arda ve Barcelona . :ehe
 
sultan"

sultan"

Üye
zaten bu aylardır gündemde:islik
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
DiaBLoS™;1672884' Alıntı:
Ben bu habere :ehe:ehe

Arda ve Barcelona . :ehe
niye bukadar küçümsediginizi anlayamıyorum
birzamanlaar Hakanda real madride gitmişti
aynı zamanda bir zamnların boliçi fenerden real madride gitmişti onlar gidiyorda Arda niye gitmesin
 

<~STaT!c-X~>

Üye
Çok doğru söylüyorsun.
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
Gitse de kurtulsak iyice düştü futbolu son zamanlarda.Arda oynadığı futbolu son zamanlarda hiç beğenmiyorum fena düşüşte
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Gitse de kurtulsak iyice düştü futbolu son zamanlarda.Arda oynadığı futbolu son zamanlarda hiç beğenmiyorum fena düşüşte
hemen düştü diye yerden yere vurmayın gözünüzü seveyim olur her futbolunun belli zamanları makine degil bu insan...
 
'Davut

'Davut

Üye
iyi futbolcu'da bir kulüp almadı daha
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
hemen düştü diye yerden yere vurmayın gözünüzü seveyim olur her futbolunun belli zamanları makine degil bu insan...
Orası öylede ben yinede gitmesi tarafındayım arda biraz fazla! abartılıyor.İstiyorsa bıraksın klup gitsin eminim arda ayarında keşfedilmeyi bekleyen çok genç vardır
 
Atakan

Atakan

Üye
Yav yeter be kardeşim! Şişirmeyin bu kadar,futbolcuya zarar böyle aptalca haberler.
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
Yav yeter be kardeşim! Şişirmeyin bu kadar,futbolcuya zarar böyle aptalca haberler.

Aynen.Resmi sözleşme imzalanmadıktan sonra bu tip haberlere asparagas gözüyle bakarım.Bir zamanlar SEMİH e de oyle demişlerdi ne oldu dağ fare bile doğuramadı
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Atakan

Atakan

Üye
Atakan niçin böle kızıyorsun ya medya yazmış biz paylaştık kötümü yaptık:mahcup:
Sana demiyorum Anıl kardeş,sıktı artık böyle haberler o yüzden...
Paylaşarak kötü yapmadın tabii ki :)
 
sultan"

sultan"

Üye
valla arda ne kadar kalırsa o derece şımarırıyor besbelli o eski futbolu kalmadı gitmeli bencede.Hasan sas gitmedi noldu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt