Arda Turan tamam

phasan

Üye
    Konu Sahibi
Arda Turan tamam
[h=2]Cim Bom, transferde en büyük bombayı patlatmak için geri sayıma geçti. Arda Turan'a senelik 4.5 milyon Euro önererek yıldız futbolcuyu ikna eden yönetim, aynı taktiği İspanyol ekibi için de kullandı.[/h]




Sarı-Kırmızılılar, yıldız futbolcunun bonservisi için daha önce 12 milyon Euro artı Riera teklifi yapılmış, Riera’nın ilk sene alacağı ücretin 1 milyon Euro’sunu da ödemeyi önermişti. Ancak Atletico Madrid bunu kabul etmedi. Galatasaray Yönetimi de çok daha astronomik bir teklif hazırladı. Buna göre İspanyol devine bonservis ücreti olarak 12 milyon Euro değil, 15 milyon Euro ödenecek! Ayrıca geri dönmeyi çok isteyen Arda Turan da İspanyol ekibinin yönetimiyle görüşerek ayrılma talebini iletecek.

- - - Eklendi - - -

kaynak
 
Tepkiler: Buğra

Buğra

Admin
arda hata eder geri dönerse. Yolu açık daha iyi takımlara gidebilir bu imkan varken gs'ye geri dönmemeli

Bir Fenerbahçeli olarak söylüyorum
 

phasan

Üye
    Konu Sahibi
dönerse kendi bilir
 
GALATASARAY yine kötü duruma düşerse (inş. düşmez) ve tekrar bırakıp gidicekse hiç gelmesin...
GALATASARAY 8. sıradayken bırakıp gitti şimdi 1. sıradayız ve geri dönüyor. Arda turan süper bir futbolcu ama biz ona muhtaç değiliz. En sevdiğim futbolcularda biri olmasına rağmen gelmesine pek sıcak bakmıyorum..
 

ne alâkası var zor durumda bırakmasıyla kardeşim gitmesi gerekiyordu ve gitti ? Bir sürü de para kazandırdı , çok üstüne gidiyorlardı sevgilisine bir sürü laf söylendi o da uzaklaştı iyi de oldu bencede gelmesin şimdilik orda bizi temsil etsin
 

Oğuzhan

Üye
Gelmez ki. Kendisi de soyledi daha once. Dusunmuyorum dedi. Spor gazetelerinin klasik asparagas haberleri iste...
 

Haydar

Emekli Yönetici
dönmez